V tomto Cannskom dueli sa stretli dve vážne témy - na jednej strane podpora skutočnej krásy od Dove, na strane druhej nadácia, ktorá podporuje športové mladé talenty. Urobila to tak zaujímavo, že technológiami "oživila" nádejného športovca, ktorý bol dobodaný. Ktorú reklamu podporili dvaja tipujúci?
Dove "Reverse selfie" vs. The Kiyan Prince Foundation "Long Live The Price"
Zdenka Nemčeková, Account Manager, Wiktor Leo Burnett
Obe reklamy vychádzajú zo skutočných príbehov a silných emócií, ktoré sa dokážu bezprostredne dotknúť diváka želaným spôsobom a s nenásilným prepojením na produkt.
Z pohľadu Leo Burnett hodnotiaceho systému kreativity 7+ HumanKind GPC Scale sa dá povedať, že obe reklamy sú nielen zaujímavo spracované, ale takisto obsahujú inšpiratívnu ideu v spojení s činom ľudskosti. V prípade brandu Dove je však úmysel ešte o niečo väčší, keďže sa snaží tiež výraznejšie zmeniť myslenie ľudí, upraviť ich hodnotové rebríčky a spôsob ako danú problematiku vnímať. Z tohto dôvodu by mohla byť kreatíva značky Dove v Cannes úspešnejšia.
Chápem dôležitosť podpory mladých športových talentov, oceňujem technológiu, prepojenie s hrou, kotrá je mladým blízka. Za mňa ale dávam hlas reklame Dove. Dove už dlho podporuje autentickú krásu žien, čo je vec, ktorú treba podporovať, pretože sa týka mnohých žien. Palec hore za jednoduchú myšlienku, ktorú dokázali rozšíriť na sociálnych sieťach.