V čase, keď o výbere influencerov rozhoduje počet followerov, jeden post stojí aj 3-tisíc eur a slovo autentický sa stáva neautentickým, sa spolutvorcami kampane na Zlatý Bažant Radler 0,0 % stali tí, ktorí svoj život aj obsah tvoria tak, ako ho skutočne žijú a cítia. Kritériom výberu nebolo účinkovanie v Smotánke, počet followerov, engagement ani cost per post, ale autentický obsah.
Kampaň podľa nového pozicioningu zameraného na mileniálov nastavila agentúra Wiktor Leo Burnett, ktorá ju postavila na charaktere produktu: Zlatý Bažant Radler 0,0 % bez umelých látok je 100 percentný prírodný, zložený z naozajstných surovín s originálnou receptúrou a bez kvapky alkoholu. Produkt sa tak stal východiskom pre platformou kampane: 0 % umelín, 100 % autentický.
Nielen online, ale aj TV spoty sú vytvorené vo formáte, v akom sa dnes prirodzene konzumuje content na sociálnych sieťach. Obsah aj hlavná časť produkcie videí boli v réžii jednotlivých mikroinfluencerov a do tvorby contentu sa mohli zapojiť aj „obyčajní“ ľudia prostredníctvom svojich smartfónov a autentických momentov zo života. Stačilo pridať radlerovské animované gifká, hudbu zo spotu dostupnú aj na Instagrame a headline, ktorý si každý ľahko vytvorí aj sám.
Vizitka kampane:
Klient: Heineken Slovensko: Peter Nikodém, Alžbeta Hamuliaková
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Strategy Director: Dominika Múdra
Creative Director: Peter Kačenka, Kristína Pavlendová
Idea Maker: Vladimír Lefík, Dominika Múdra
Senior Copywriter: Kristína Pavlendová, Martin Motáček
Art Director: Peter Kačenka, Simona Machalová
Motion Graphic: Martin Kyselica
Account Director: Michal Kopriva
Digital Account Executive: Denis Kostelanský
Produkcia: Leopard Production: Emília Šimeková, Patrícia Kleinová