Ako Stratégie informoval Michal Mrnčo, manažér marketingovej komunikácie zo spoločnosti Slovak Telekom, telekomunikačný operátor vyhlasuje tento týždeň výberové konanie na kreatívnu agentúru, ktorej hlavnou náplňou bude zastrešiť všetky strategické a komunikačné aktivity od nadlinkovej a podlinkovej komunikácie, komunikácie na sociálnych sietiach a aktivity spojené s priamou a retailovou komunikáciou vrátane komunikácie smerom na biznis zákazníkov.
„Hľadáme agentúru, ktorá bude podieľať na stratégii a budovaní značky. Zároveň hľadáme partnera na dlhodobú spoluprácu, ktorý má skúsenosti s veľkými klientmi a má chuť sa podieľať na komunikácii značky na úrovni lokálnych aj nadnárodných projektov,“ približuje Michal Mrnčo.
Tender bude prebiehať minimálne v troch kolách, po ktorých bude na jeseň 2022 vyhlásený úspešný kandidát.
Aktualizácia:
„Výberové konanie bude mať viacero kôl a pri rozhodovaní budeme dávať doraz na niekoľko faktorov: Spôsob ako jednotlivé agentúry uchopia stratégiu a navrhnú kreatívne koncepty na stanovený brief. Do úvahy tiež budeme brať finančné parametre, ale napríklad aj to, či funguje chémia medzi nami a agentúrou, a mnoho ďalších aspektov. Predbežný výber agentúr do prvého kola sme si stanovili. Zamerali sme sa na agentúry, ktoré majú skúsenosti s veľkými klientami, s komplexnými 360-stupňovými kapaniami a ktoré v dlhodobom horizonte dosahujú úspechy či už na domácom fóre, ale aj na medzinárodnom. Samozrejme, ak nás niektorá z agentúr bude kontaktovať, budeme sa ňou zaoberať a prehodnotíme ich možný vstup do výberového konania,“ približuje Michal Mrnčo.
Dvornou agentúrou Slovak Telekomu je MUW Saatchi & Saatchi, ktorá svoju pozíciu obhájila aj v tendri z konca roku 2014, v konkurencii siedmich agentúr zo Slovenska a Česka. „V roku 2011 sme zavŕšili proces integrácie uvedením novej spoločnosti Telekom, ktorá nahradila dovtedy existujúce značky T-Com a T-Mobile a od tohto momentu spolupracujeme so spoločnosťou MUW Saatchi & Saatchi,“ dodáva Michal Mrnčo.