StoryEditor

Burger King bez hovädziny alebo spomienka na smutný pád Dvojičiek v New Yorku

14.06.2022, 17:27

Reklamný Cannes predictions pokračuje s ďalšou dvojicou reklám.

Druhým battlom pokračuje tipovanie o úspešnejšiu reklamu z dieľne Leo Burnett. Aj táto dvojica sa už o týždeň predstaví na najväčšom reklamnm festivale kreativity v Cannes.

 

V tomto kole sa stretli dve úplne rozdielne reklamy. Spoločnosť Verizon si pripomenula smutné - 20. výročie pádu obchodného centra v New Yorku. V kampani cez spomienky zamestnancov, ktorí boli priamo v centre udalosti, prostredníctvom AR, VR a audia vidíme sprítomnené  udalosti osudného dňa z 11. septembra.

 

Druhou reklamou je netradičný Burger King, ktorý tentoraz stavil si na dramatickosť, v skutočnosti ide ale o humor.

 

   
image

Mária Karasová, Wiktor Leo Burnett

Mária Karasová
  Art Director
  Wiktor Leo Burnett

Moj tip je Burger King. Trefne a vtipne reaguje na spoločenské zmeny a to spôsobom, s ktorým sa stotožní každý. Na tejto idei je postavený aj hlavný message kampane, dramatickým tónom podaný vtip je rovnako mätúci, ako samotný produkt - hovädzí burger bez hovädziny:) Jednoduché a efektívne.  

 

image

Renáta Môciková

Renáta Môciková
Odborná redaktorka
Stratégie
 

Emotívny návrat Verizonu do obdobia po 11. septembri 2001, kedy sa svet navždy zmenil, je pre mňa víťazom. New York zostal zničený a odpojený od telekomunikačných služieb. Nasledujúci deň po útoku na Dvojičky viac ako 14 000 zamestnancov amerického operátora Verizon riskovalo svoje životy, aby spojili New York. Príbehy, ktoré doteraz neboli vyrozprávané, boli podané v netradičnom formáte textových správ, ktoré boli v roku 2001 najinovatívnejším spôsobom komunikácie a v rámci kampane obsahovali najmodernejšie mobilné zážitky súčasnosti. Príbeh o minulosti s moderným nádychom.

 

01 - Modified: 2022-06-24 07:20:48 - Feat.: - Title: Cannes Predictions: Netradičná helma a plávajúci bilboard 02 - Modified: 2022-06-22 16:21:39 - Feat.: - Title: Cannes Predictions: Burberry vs. Chanel 4 alebo keď sa porovnáva silný message s ľahkosťou bytia 03 - Modified: 2022-06-21 17:13:56 - Feat.: - Title: Cannes Predictions: Chýbajúca kapitola v učebnici rozpútala v Indii diskusiu o tabu téme 04 - Modified: 2022-06-20 17:40:48 - Feat.: - Title: Cannes Predictions: Podpora reálnej krásy žien alebo technológia, ktorá "oživila" človeka 05 - Modified: 2022-06-19 18:57:02 - Feat.: - Title: Cannes predictions: Idea clever balenia známych sušienok jednoznačne vyhráva
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
05. november 2024 15:06