Spoločnosť HEINEKEN Slovensko oznámila zmenu na poste National Sales Managera pre segment FOOD. Na túto pozíciu nastúpil Radoslav Šufliarský, ktorý vystriedal Branislava Machoviča.
Radoslav Šufliarský prišiel do spoločnosti HEINEKEN Slovensko s dlhoročnými a bohatými skúsenosťami. Trinásť rokov pracoval v spoločnosti Pepsi-Cola, kde sa venoval akvizícii kľúčových zákazníkov a posledné tri roky pôsobil ako výkonný riaditeľ v spoločnosti Amossoreta, kde viedol obchod s merchandisingom. Svoje zručnosti rozvíjal aj v spoločnostiach St. Nicolaus a Budiš.
Radoslav Šufliarský do HEINEKEN Slovensko nastúpil v apríli. Jeho úlohou bude posilňovať postavenie značiek na obchodnom trhu a budovať stratégiu s ohľadom na spotrebiteľské správanie. „Spolu s kolegyňami a kolegami chceme prispieť k tomu, aby boli naše produkty stále prvou voľbou pre spotrebiteľov. Spotrebiteľské správanie sa neustále mení, preto vnímam svoju novú pozíciu ako veľkú výzvu, ktorá rozhodne prinesie do našich dní mnoho dynamiky a zmysluplnej práci. Teším sa, že mi HEINEKEN Slovensko prejavil dôveru a verím, že máme pred sebou skvelé výsledky,“ uviedol Radoslav Šufliarský.