Po úspešných kampaniach v roku 2020 a 2021 sa tretíkrát mladým ako tvár Študentského účtu od Tatra banky prihovára digitálna osobnosť Bejby Blue. Prvý raz ju však môžu jej followeri stretnúť v metaverse. Tam banka vytvorila aj vlastnú pobočku a stáva sa tak prvou európskou bankou v Decentralande.
„Bejby Blue má za sebou dva roky úspešných kampaní a takmer 30 kreatívnych ocenení. Hodnotové témy udržateľnosti a finančnej gramotnosti komunikačne prepájame s miestom, v ktorom je možné upraviť svet presne podľa seba v rámci neobmedzených možností. Bejby Blue sa stane prvou slovenskou influencerkou, ktorá vstúpi do virtuálneho priestoru metaverse. Študenti sa tak môžu tešiť na rôzne jedinečné prekvapenia, ktorými ich bude Bejby sprevádzať počas celej kampane. Prvým z nich bude vybudovanie pobočky Tatra banky v metaverse, čím Tatra banka získa ďalšie prvenstvo a stane sa prvpu slovenskou bankou a pravdepodobne len 2. bankou na svete s pobočkou vo virtuálnom prostredí,“ hovorí Milada Halová, riaditeľka odboru Brand managementu.
V predchádzajúcich kampaniach Bejby Blue mladých motivovala, aby na sebe pracovali, plnili si v online svete svoje sny a aby zarobené peniaze nemíňali, ale investovali do seba a našej planéty. V roku 2022 sa Bejby Blue zameria na ich budúcnosť, ktorú si tvoria podľa seba už tu a teraz.
„Vychádzame z digitálneho insightu, že vďaka influencerom, rôznym tik-tok challengom či trendom mladí robia to isté, obliekajú sa rovnako a s nadsádzkou povedané sú všetci rovnakí. Paradoxom je, že ich najväčšou snahou je byť unikátnymi a nájsť samých seba. Preto sme s Bejby Blue vytvorili pre kampaň, v ktorej nebudú len sledovať iných, ale budú si môcť sami upraviť svoju budúcnosť. Jazykom street fashion kultúry „customizovať“ si ju. Podporíme ich teda v tom, aby robili veci inak, podľa seba, aby nenasledovali trendy, ale určovali ich. A najlepším miestom, kde upraviť svet podľa seba bez obmedzení, je miesto nekonečných možností, metaverse,“ dodáva Juraj Kováč, Creative Director, THIS IS LOCCO.
Bejby Blue preto tento rok mladým odkazuje: „Customize your 2030“ a pozýva ich do metaversu Decentraland na koncerty, návštevu galérie či na diskusie Quick Questions so známymi osobnosťami. Bejby Blue študentom nehovorí, že sa majú niečomu prispôsobiť, ale že si majú začať tvoriť budúcnosť podľa seba, a to už teraz. Preto im v tohtoročnej kampani k Študentskému účtu od Tatra banky prinesie nové príležitosti, ako si customizovať budúcnosť, a bude ich motivovať, aby nad ňou rozmýšľali a tvorili si ju podľa seba už teraz.
Myšlienku novej kampane odhalilo launchové video, kľúčový vizuál a viacero reklamných formátov. Hudbu pre video vytvorila umelá inteligencia.
Kampaň vizuálne aj tento rok produkčne zastrešuje štúdio SORRYWECAN s pomocou hernej technológie Unreal Engine.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Customize your 2030 s Bejby Blue
Klient: Tatra banka
Agentúra: THIS IS LOCCO
Creative Director: Juraj Kováč
Art Director: Martin Jaňák, Adrian Mery
Copywriter: Juraj Kováč, Dano Vachuna, Sandra Conortová, Michal Roháček, Adela Holubčíková
Account Manager: Maruška Zollerová, Juraj Rusnák
Produkcia: SORRYWECAN/Humanoid Research Lab
Réžia: Roland Wranik