Banka v novej kampani komunikuje zvýhodnený termínovaný vklad s 2-percentnou úrokovou sadzbou ročne. Výzva „push the button“, ktorá sa objavuje v závere každého spotu, je vyjadrením, že sa pre tento produkt symbolickým stlačením tlačidla môže rozhodnúť každý jej klient.
„Trišesťpäťku sme od začiatku vzniku banky budovali okolo klienta. Odštartovali sme ju netradične v beta prevádzke a keďže je „customer centric“ prístup súčasťou DNA značky, kladieme naň dôraz a rozvíjame ho aj po repozicioningu, a to v rámci hodnoty priateľská banka. Naša neformálna komunikácia a tone of voice založený na tykaní sa odlišujú od iných korporácií a tradičných bánk, a zároveň sú jedným z hlavných diferenciátorov Trišesťpäťky, ktorý budeme strategicky rozvíjať aj naďalej,“ uvádza Silvia Žuffa, head of marketing v 365.bank.
Spot sa odohráva priamo v pobočke banky a jeho ústrednou postavou je Bohdan, ktorý sa zobrazuje v jej kampaniach, odkedy spustila komunikáciu k svojmu repozicioningu. Trišesťpäťka, podľa slov Silvie Žuffa, buduje svoju filozofiu priateľskej banky nielen v rámci neformálneho tone of voice smerom ku klientovi, ale navyše aj „pet friendly“ pobočkami.
Nová kampaň 365.bank bude nasadená od dnešného dňa v rámci ATL, BTL, ako aj na sociálnych sieťach, a pochádza z dielne reklamnej agentúry Wiktor Leo Burnett.
Vizitka kampane:
Klient: 365.bank
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Martin Motáček
Strategy Director: Vladimír Lefík
Art Director: Karol Krištofovič
Copywriter Senior: Martin Motáček
Copywriter: Kristína Pavlendová, Martin Motáček
Account Director: Michal Kopriva
Produkcia: Leopard production
Vedúci výroby: Laura Hošoffová
Produkcia: Petra Burianová, Emília Šimeková