Po dvoch rokoch sa kampaň pre onkologických pacientov Deň narcisov dostala znovu do ulíc. Kampaň prirovnala tradičnú finančnú zbierku s 31 ročnou históriu k zbierke vzácností vystavovaných v múzeách. Pretože aj narcis, ako symbol finančnej pomoci, má veľkú hodnotu pre onkologických pacientov.
Reklamná agentúra Effe sa zamerala na výnimočnosť a nenahraditeľnosť tejto zbierky. V tohtoročnej kampani Deň narcisov tvorcovia využili skutočnosť, že ľudia symbolický narcis neradi vyhadzujú. „Mnohí z nás majú pripínacie narcisy z predošlých ročníkov zapichnuté vedľa seba na jednom mieste. To nás inšpirovalo k tomu, že sme v jednoduchom televíznom spote a v kľúčovom vizuáli zbierku stvárnili, ako múzejný exponát“, doplnil Daniel Abrahám, CEO International Effectivity Group.
Druhý nemenej dôležitý odkaz kampane bol aj návrat zbierky do ulíc slovenských miest po dvoch problematických rokoch pandémie. Ulice opäť ožili prítomnosťou mladých dobrovoľníkov s pokladničkami. A bol to návrat nielen vytúžený, ale aj úspešný. 28. apríla svietili na šatách tisícov náhodných okoloidúcich žlté kvietky, a tak sú prvé odhady úspešnosti zbierky deň narcisov 2022 veľmi optimistické.
Preto bude posledné miesto pre nový narcis v symbolickom kľúčovom vizuáli kampane aj tento rok zaplnené.
Vďaka vyzbieraným peniazom poskytuje Liga proti rakovine pacientom veľké množstvo životne dôležitých a užitočných poradenských a podporných projektov.
Kampaňový televízny spot sa tiež nezaobišiel bez podpory. Pomocnú ruku pri sprístupnení lokácie Kunsthalle Bratislava podala agentúre Effe pani ministerka kultúry Natália Milanová.
Vizitka:
Reklamná agentúra: Effe Bratislava
Produkcia: HomeMedia
Réžia: Vlado Kriško