Orange nadväzuje na predchádzajúce hokejové kampane, kde ústrednou témou je podpora mladých talentov a mládežníckeho hokeja. Sloganom „Veríme, že dorastú“ sú myslené deti, ale svoju dôležitú úlohu v spote a vizuáloch zohrali najmä chýbajúce mliečne zuby.
„Považujeme za dôležité podporovať mladých a hovoriť o mládežníckom hokeji práve počas Majstrovstiev sveta, kedy je tá pozornosť upriamená na hokej a veľa detí i rodičov prežíva neskutočné emócie. Záleží nám na budúcnosti hokeja i na budúcnosti našich detí. A práve preto podporujeme mladých, talentovaných hokejistov, pretože "Veríme, že dorastú", nie len zuby, ale aj naše hokejové talenty. So zaujímavými aktivitami sa môžu naši zákazníci, fanúšikovia hokeja stretnúť počas celých majstrovstiev aj na vybraných predajniach. A asi ako každý hokejový fanúšik si prajem, aby sme prežili krásne hokejové momenty a opäť sa stretli všetci na námestí SNP v Bratislave,“ povedal Martin Hromkovič, riaditeľ úseku marketingu pre rezidenčných zákazníkov a značky spoločnosti Orange Slovensko.
„Veľmi nás potešilo zadanie na odkomunikovanie dlhodobého partnerstva Orangeu a mládežníckeho hokeja. Už pred zadaním sme mali celkom kvalitne navnímané, aké ovocie toto partnerstvo prináša. Posledná olympiáda v Pekingu ukázala, aký dôležitý je dlhodobý hokejový koncept a to, že aj dnešné 10-ročné deti môžu už o 7 rokov zahviezdiť. V Orangei nám povedali, že o tom nepochybujú. Chceli sme do konceptu túto dôveru a hrdosť preniesť a keď sme to spojili s najsignifikantnejším vizuálnym momentom hokeja, vznikol nápad ,Veríme, že dorastú‘. Portrét juniorských hokejistov s vypadnutými mliečakmi veľmi priamočiaro a so štipkou humoru odkazuje na dôležitosť podpory týchto krehkých talentov, ktoré to vďaka nej dokážu dotiahnuť veľmi ďaleko. Všetky deti, s ktorými sme pracovali, sú reálne nádejné talenty a s každým vypadnutým zubom sa už teraz tešíme na to, čo z nich vyrastie,“ vysvetľuje Kamil Krajňák, art director a tímlíder Elite / Monday Lovers.
Celá kampaň sa natáčala a fotila na zimnom štadióne v rakúskom mestečku Bruck an der Laitha.
Vizitka kampane:
Názov kampane: Veríme, že dorastú
Klient: Orange Slovensko, a.s. / Jana Danihelová, Monika Bakalíková, Pavel Buršík
Reklamná agentúra: Elite / Monday Lovers
Strategický riaditeľ: Peter Šurin
Kreatívny riaditeľ: Peter Michalka
Art director: Kamil Krajňák
Copywriter: Kamil Krajňák, Slavomír Artim
Account director: Roman Breja
Account manager: Lenka Pavličková
Fotograf: Jakub Klimo
Mediálna agentúra: MediaCom Bratislava, s.r.o.
Použité médiá: TV + POS + online
Termín nasadenia: od 13. 5. do 29. 5. 2022
Cieľová skupina: Mass market
Produkcia televízneho spotu: Hitchhiker Films
Réžia: Tomáš Zavarský