Ak o niečo na Slovensku nie je núdza, tak je to talent. Lenže nie každý talent má aj dostatočný priestor a prostriedky na svoj rozvoj. Mladé slovenské talenty v oblasti športu, umenia alebo vedy už 15 rokov rastú aj vďaka grantovému programu Talenty Novej Európy. Rozvíjať svoje schopnosti či zakúpiť si nový hudobný nástroj, vedecké vybavenie, študijné, umelecké alebo športové potreby, ale aj zúčastniť sa na súťažiach, kurzoch či tréningoch môžu mladé talenty aj s využitím finančnej podpory spoločnosti Slovnaft.
„Už z histórie programu TNE vieme, že vrodené nadanie býva často nedostatočne podporované, preto základnou myšlienku briefu aj celej kampane bola neodškriepiteľná pravda - Len talent nestačí,” hovorí Peter Urbanec, strategy director dotcom advertising.
„Tento program spolu s množstvom ďalších CSR aktivít spoločnosti Slovnaft je súčasťou platformy #SpoluDokazemeVela, ktorá sústreďuje náš dobročinný potenciál s cieľom maximalizovať pozitívny vplyv na spoločnosť a realizovať vízie zlepšujúce budúcnosť Slovenska,” upresňuje Erika Skupeňová, marketing communications expert and CSR specialist Slovnaft.
Kampaň bola nasadená od 21. februára do 28. marca 2022 a zasiahla viac ako 500 000 unikátnych používateľov na Facebooku a Instagrame. Tridsaťsekundové YouTube video zaznamenalo dopozerateľnosť prevyšujúcu 43 percent, čo je nadpriemerný výsledok, ktorý svedčí o funkčnosti kreatívnej exekúcie.
„Naša cieľovka vie, že vie. Má jasne dané ciele a maká dni aj noci, aby ich naplnila. Na zdokonalenie sa v čomkoľvek využíva rôzne online tutoriály na YouTube či iné online platformy s kurzmi. V kampani sme teda chceli ukázať mladých ľudí, ktorým nechýba talent, ale konkrétne vybavenie na jeho rozvoj. Komunikácia bola obohatená aj o špeciálny formát bezplatného kurzu hry na husliach á la MasterClass, uverejneného na vzdelávacom portáli growni.sk. Kurzom nás sprevádzal nadaný huslista Ferdinand Slezák,” upresňuje duo kreatívnych riaditeľov agentúry dotcom advertising Roj & Dvorecký.
Tento rok sa do programu prihlásilo viac ako 150 talentov, medzi ktoré Slovnaft opäť prerozdelí sumu 66 000 eur.
Vizitka kampane
Klient: SLOVNAFT, a.s., Erika Skupeňová
Creative directors: Roj & Dvorecký
Strategy directors: Peter Urbanec, Monika Farkašová
Art director: Leo Šiller
Copywriter: Marek Uličný
Social media: Veronika Briestenská
Performance manager: Tomáš Kvasnička
Account managers: Daniela Gregušová, Stanislav Pavlík
Produkcia: Marek Urban, UMG production
Zvuk: Vladimír „Bajko“ Bajnóci
Napodobňovanie zvuku husieľ: Tomáš Palonder
Huslista: Ferdinand Slezák