StoryEditor

KÄRCHER s novým marketingovým šéfom prechádza zmenami

11.05.2022, 00:29

Značka Kärcher je synonymom pre vysokotlakové čistenie. Toto je aj realita vnímania značky z pohľadu slovenského spotrebiteľa. Vízia šéfa marketingu Emila Skákala a mediálna stratégia, ktorú od začiatku tohto roka nastavuje agentúra Zenith, chce posunúť vnímanie značky aj o iné produktové kategórie.

Naplneniu týchto cieľov má napomáhať aj interná vízia nového Marketing Directora spoločnosti Emila Skákalu, ktorý opisuje svoj pohľad na riadenie oddelenia.

„Víziou je vybudovať plnohodnotne marketingové oddelenie a nastaviť 3-5 ročnú stratégiu. V minulosti  sa pod pojmom „Marketing“ ukrývalo len komunikačne oddelenie. Aktuálne sme s kolegami spolu nastavili fungovanie produktového a komunikačného marketingu spolu s našim academy (tréningovým) oddelením a od apríla sme spustili omnichannel marketing ako novu súčasť nášho tímu,“ vysvetľuje Emil Skákala.

Spoločnosť tiež globálne uviedla novo nasadený spot spoločnosti KÄRCHER, ktorý stavil na neštandardné zobrazenie štandardných situácií. Tie sa dejú v našich domácnostiach pravidelne.

https://www.youtube.com/watch?v=F7AJAbM3_EM

V minulosti značka komunikovala veľmi konzervatívne a sústredila sa skôr na komunikáciu jednotlivých produktov, no novou komunikačnou stratégiou je riešiť obyčajné problémy svojich zákazníkov pri každodennom čistení. V spote môžete vidieť ako ľudia pomocou KÄRCHER produktov zdolávajú rôzne výzvy.

Televíznou kampaňou to však nekončí. Zákazníci sa môžu tešiť na množstvo online kampaní a „osvetu“ aj v oblasti profesionálnych riešení od spoločnosti, odkiaľ pramenia jej korene.

 

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. november 2024 09:05