Nová kampaň doručovacej služby prezentuje foodpandu ako moderného pomocníka, vďaka ktorému si možno užívať vymoženosti svojho okolia bez toho, aby bolo potrebné opustiť svoj domov. Za kreatívou novej celoeurópskej 360° kampane stojí butiková agentúra z Nemecka – INGO Hamburg.
„Na Slovensku kampaň adaptujeme do viacerých formátov. V priebehu mája a júna nasadzujeme TV spoty, ktoré budú prepojené aj s naším partnerstvom s Majstrovstvami sveta v hokeji. Neskôr to budú OOH a online formáty,“ hovorí Katarína Midláriková, Senior Marketing Manager, foodpanda Slovensko.
Dynamický spot má za cieľ osloviť širšiu skupinu aktívnej populácie vo veku 18 – 49 rokov, ku ktorému Katarína Midláriková dopĺňa: „Príbeh spotu presne vystihuje pocit a pridanú hodnotu, ktoré zákazník z našich služieb má. Adekvátne a racionálne zobrazuje podstatu, kde by v našom živote mali moderné technológie mať svoje miesto, do ktorých, prirodzene, patrí aj servis donáškovej služby.“
foodpanda v rámci svojich služieb ponúka Slovákom donášku jedla z reštaurácií, ale aj donášku nákupu rôznych tovarov, a to z vlastných pandamarketov, ako aj zo siete partnerských prevádzok Tesco expres, Žabka, Hiva. K desiatim slovenským mestám, v ktorých foodpanda od začiatku funguje – Bratislava, Trnava, Trenčín, Nitra, Žilina, Martin, Banská Bystrica, Poprad, Prešov, Košice – pribudli nové lokácie na donášku jedla z reštaurácií. Ide o mestá Pezinok, Šamorín, Dunajská Streda a okolie, Malacky, Senec a okolie, Bardejov, Rožňava a Michalovce. Od začiatku tohto roka zaznamenala foodpanda 30-percentný nárast aktívnych reštaurácií. K trom bratislavským pandamarketom má v dohľadnom období pribudnúť v poradí štvrtý. Do rodiny prémiových reštauračných zariadení najnovšie pribudli v Bratislave Aloha Poké Bar a Basilico.
Vizitka kampane:
Klient: foodpanda Slovensko
Agentúra: INGO Hamburg
Chief Creative Officer: Tobias Ahrens
Art director: Guillermo Aliaga Pueyrredon
Copywriter: Tomas O’Gorman
Produkcia: Czar Film GmbH
Réžia: Bart Timmer