Po Poštovej banke, ktorá si v týchto dňoch vybrala novú agentúru, prichádza s novinkou na poli reklamných agentúr aj Orange. Operátor hľadal vyše roka agentúru, ktorá sa má postarať o komplexnú online komunikáciu. Stala sa ňou Zaraguza, informovala o tom PR coordinator spoločnosti Ivica Hricová.
V portfóliu zodpovedností agentúry bude zastrešenie webu, starať sa bude o komunikáciu Orangeu na sociálnych sieťach aj prípravu a realizáciu online kampaní. „Určite nás spoločne čaká množstvo kreatívnych výziev a príležitostí. Veríme, že sme našli ďalšieho silného partnera, ktorý nám pomôže úspešne sa ich chopiť a naplno využiť potenciál, ktorý digitálne prostredie ponúka,“ hovorí Miloš Lalka, riaditeľ úseku komunikácie a značky Orangeu.
Okrem Orange Zaraguza v týchto dňoch získala ešte jedného veľkého klienta, a to Slovenskú sporiteľňu.