youtube.com
StoryEditor

OTP Banka mení komunikačný koncept

28.04.2017, 13:39
Autor:
ebeb
Prihovárať sa bude cez malomestské ochotnícke divadlo.

Agentúra Café Communications v spolupráci s agentúrami SCR a Branding pripravila pre OTP Banku reklamy v novom koncepte. Doteraz sme mohli banku poznať vďaka postavám  László a Ildikó, ktorí hrali susedov, akých by chcel mať každý.

Teraz prichádza banka s ochotníckym divadlom, režisér, herci a ďalší členovia divadelného súboru postupne predstavia kľúčové produkty banky vo vtipných scénkach na javisku aj v zákulisí. Ako vysvetľuje art director agentúry SCR Tomáš Makovický, nová komunikácia chce zaujať najmä „výraznou vizualitou a ľahkým situačným humorom blízkym cieľovej skupine.“

Okrem TV spotu zahŕňa nový komunikačný koncept aj rozhlasový spot, online formáty, in-store a BTL materiály. O mediálnu stratégiu a media buying sa postarala agentúra Café Communications v spolupráci s agentúrou Branding.   

Vizitka kampane:
Strategy Director: Patrik Kmeč
Client Service Director: Lucia Grancová
Art Director: Tomáš Makovický
Copywriter: Igor Petrikovič, Tomáš Makovický
Account manager: Jana Botková
Produkcia: Protos Productions
Réžia: Juraj Johanides
Mediálna agentúra: Café Communications / Branding

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
15. november 2024 18:41