Spoločnosť Lunter, ktorá vyrába rastlinné nátierky a ktorú si spájame so známou cícerovou nátierkou, chce posilniť svoju pozíciu na trhoch, kde pôsobí. Povolala si na to novú agentúru – Wiktor Leo Burnett.
Doteraz sa o sociálne siete a produktovú komunikáciu starala agentúra Seesame. Potom, ako majiteľ firmy Ján Lunter kandidoval na predsedu Banskobystrického samosprávneho kraja, sa predstavy o fungovaní značky rozišli.
„Pokiaľ ide o korporátnu a krízovú komunikáciu, značku Lunter dnes vzhľadom k prebiehajúcej volebnej kampani na post predsedu BBSK nie je možné prakticky odčleniť od politickej kampane. V našej agentúre politické kampane nerobíme, rozhodli sme sa ukončiť so značkou Lunter spoluprácu, rozbehnuté projekty ukončíme do konca marca,“ hovorí Michaela Benedigová, Managing Director & Partner Seesame.
Na komunikáciu značky si tak firma najala Wiktor Leo Burnett. Agentúra sa bude starať o celkové strategické nastavenie značky a cieľom tiež bude, aby bola značka pripravená byť lídrom vo svojom segmente v okolitých trhoch V4, kde svoje výrobky distribuuje.
Zmeny v marketingovom prístupe by mali vidieť aj bežní spotrebitelia. Značka sa plánuje predstaviť v novom dizajne obalov.
Značka sa v roku 2015 premenovala z Alfa Bio na súčasný Lunter. Udržať toto povedomie v mysliach spotrebiteľov je tiež jeden z hlavných komunikačných cieľov, ktoré dostala agentúra Wiktor Leo Burnett, približuje Džamila Hrtúsová, výkonná riaditeľka spoločnosti.
Wiktor Leo Burnett tak do svojho portfólia dostal slovenskú značku a jej komplexnú komunikáciu, okrem samotného PR. Doteraz na PR aktivitách a so sociálnymi sieťami pracovala spomínaná agentúra Seesame, ktorá v čase krízy Cícerovej nátierky v roku 2015 vyriešila značke krízovú komunikáciu. Prípad sa neskôr stal ukážkovou case study.