StoryEditor

Značka JOJO redizajnuje obaly a po troch rokoch ide opäť do televízie

01.03.2017, 08:10
Autor:
rmrm
Kampaň štartuje dnes.

Nová televízna reklama značky JOJO od spoločnosť Nestlé je zameraná na komunikáciu celého portfólia. Hlavné posolstvo sa ani po troch rokoch nemení: „Prebuď v sebe hravé ja!“ Cieľovou skupinou sú primárne ženy vo veku 20-39 rokov.

Podľa informácií spoločnosti Nestlé bude komunikácia v televízii, na českom aj slovenskom trhu, doplnená online kampaňou a podporou v mieste predaja. „Online kampani bude dominovať produktový rad JOJO Mixle Pixle, ktorý je založený na náhodnom mixe tvarov, textúr a príchutí. Spotrebitelia si budú vytvárať vlastný príbeh výberom jednotlivých tvarov. Štyridsiatim výhercom potom cukríky zašleme v krásnom personifikovanom balení,“ približuje Andrea Brožová, Corporate Communications Manager Nestlé Česko.

Nestlé prichádza aj s novým dizajnom obalov JOJO. Cieľom redizajnu je, podľa slov Andrey Brožovej, modernizácia a väčšia relevantnosť pre cieľovú skupinu. A tiež lepšie odlíšenie jednotlivých variantov a formátov na mieste predaja.

Nový a starý obal JOJO Medvedíkov

Nestlé

01 - Modified: 2022-03-19 05:43:26 - Feat.: - Title: Firmy, ktoré zostali v Rusku. Prečo neodídu a akú cenu za to zaplatia? 02 - Modified: 2020-10-23 07:29:49 - Feat.: - Title: Nová kampaň od značky ORION reaguje na častejšie sledovanie televízie 03 - Modified: 2020-07-13 10:58:09 - Feat.: - Title: Veggie značka Garden Gourmet bude dostupnejšia, prichádza aj s komunikačnou kampaňou 04 - Modified: 2020-04-15 11:29:15 - Feat.: - Title: Nestlé vstupuje na trh so svojou veggie značkou 05 - Modified: 2019-08-07 11:10:35 - Feat.: - Title: Káva Starbucks prvýkrát mieri do slovenských obchodov
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 05:08