Komunikáciu produktov a tiež korporátnu komunikáciu ČSOB banky budú po novom zastrešovať dve PR agentúry - DYNAMIC RELATIONS 2000 a PRime time. Banka si ich vybrala v tendri. Doteraz PR zastrešovala agentúry PRime time.
„ČSOB je značkou, ktorej cieľom je neustály posun vpred a prinášanie tých najlepších riešení. Tak z pohľadu klientskeho servisu, produktov, ako aj komunikácie. PR je kľúčovou zložkou nášho komunikačného mixu a v súlade s tým sme v tendri hľadali agentúru, ktorá prinesie originálne riešenia a pohľad na túto oblasť. Vo výberovom konaní nás svojimi nápadmi presvedčili obidve agentúry, a preto sme sa rozhodli pre tento model spolupráce,“ vysvetľuje Andrea Király, riaditeľka Odboru komunikácie ČSOB v oficiálnej správe pre médiá.
„Sme radi, že sme v náročnom tendri obhájili našu pozíciu a pokračujeme v spolupráci s ČSOB piatym rokom. Vstupujeme do novej etapy komunikácie inovovaných produktov, na čo sa veľmi tešíme,“ uvádza Martin Mazag, Managing Director PR agentúry PRime time, ktorá aj dosiaľ zastrešovala komunikačné aktivity ČSOB Finančnej skupiny.
„Výberové konanie v ČSOB bolo síce veľmi náročné, ale aj veľmi zaujímavé. Máme veľmi dobrý pocit z profesionality komunikačného tímu banky, ktorý vie čo chce a nebráni sa inováciám v komunikácii. Pre takého klienta sa vždy dobre pracuje a v DYNAMIC RELATIONS 2000 sa na to tešíme,“ hovorí Karol Wolf, Managing Director PR agentúry DYNAMIC RELATIONS 2000.