Na Slovensku máme nové občianske združenie, ktoré chce pomôcť rozvíjať kvalitný marketing. Združenie nesie názov Ľudia z marketingu a založili ho vybraní experti na marketingové stratégie na Slovensku.
Hlavným cieľom združenia je vybudovať komunitu osobností, ktorí pôsobili ako marketingoví riaditelia, manažéri, komunikační experti a stratégovia u TOP 200 zadávateľov. Podľa oficiálneho listu, ktorý podpísali členovia, sú otvorení spolupráci s médiami, akademickou obcou či inými združeniami s podobným záujmom.
V najbližšej dobe plánujú zakladajúce valné zhromaždenie a postupne rozbiehať prvé aktivity najmä v oblasti networkingu a zdieľania know-how. Aj to je jeden z hlavných cieľov združenia - zastupovať názory zadávateľov a kultivovať prostredie marketingu na Slovensku.
Zakladajúcimi členmi sú Milada Halová (riaditeľka odboru komunikácie a stratégie značiek Tatra banka a Raiffeisen banka), Dáša Juríková (ktorá má takmer 16 ročné skúsenosti s marketingovou komunikáciou, PR, e-commerce, stratégiou a riadením značiek), Marek Kopča (pôsobí v oblasti marketingu, reklamy a digitálnej komunikácie vyše 12 rokov, momentálne je riaditeľ marketingu poisťovne Union), Róbert Slovák (viac ako 20 rokov sa venuje reklame a komunikácii) a Igor Tóth (riaditeľ marketingu v spoločnosti O2.).
Združenie nájdete aj na Facebooku, kde dnes predstavilo svoje plány: