Vzťahuje sa k novoročným oslavám, ktoré Čínu čakajú na konci januára.
Hoci atmosféra reklamy pôsobí vianočne, vzťahuje sa k novoročným oslavám, ktoré Čínu čakajú až na konci januára. Za reklamou stojí šanghajská pobočka agentúry McCann.
V reklame sa objavujú dve animované postavičky, ktoré pripomínajú tradičné čínske porcelánové bábiky. Coca Cola ich použila prvýkrát v roku 2001, v roku 2015 ich znovu oživila. Odvtedy postavičky používa podobne ako ľadových medveďov alebo Santu v období Vianoc. Na reklamu upozoril web AdAge.com.
01 - Modified: 2022-11-24 11:39:02 - Feat.: - Title: S vianočnými reklamami sa roztrhlo vrece. COOP Jednota povie o Vianociach konečne pravdu
02 - Modified: 2022-11-24 11:23:02 - Feat.: - Title: Legendárna reklama Kofoly je späť. Predstavuje limitovanú edíciu s prekvapivou príchuťou
03 - Modified: 2022-11-08 07:45:01 - Feat.: - Title: Uistite sa, že sa vaši blízki majú dobre, odporúča Deutsche Telekom vo vianočnom spote
04 - Modified: 2021-11-04 12:00:59 - Feat.: - Title: Najočakávanejšia vianočná reklama je tu. John Lewis prináša príbeh o kúzle prvých Vianoc
05 - Modified: 2020-12-24 09:16:23 - Feat.: - Title: Top desať najlepších vianočných reklám podľa kreatívcov