Bory Mall v rámci vianočnej kampane uviedol Darčekáreň Bory, ktorá ponúka možnosť zabaliť nakúpené darčeky do limitovanej edície krabíc v tvare sovy, mačky či koníka. Cieľom je zvýšiť návštevnosť centra počas vianoc a stať sa prvou voľbou pre vianočné nákupy.
„Okrem samotných darčekov sme sa tieto Vianoce sústredili aj na balenie a chceli sme mu dať novú a hlavne prekvapivú formu. Základnou ideou je darovanie „mačky vo vreci“ v tom najpozitívnejšom zmysle. Obal darčeka obdarovaného uvádza do milého omylu, no prvotné „fúha!“ vzápätí vystrieda radostné „fíha!“, hovorí Marian Hornyák, marketingový manažér Bory Mall.
Autorom idei je agentúra Popcorn Advertising.
Okrem tradičných PR výstupov PR agentúra DivydMedia, ktorá spravuje sociálne účty Bory Mall, komunikuje kampaň v regionálnych, lifestylových či spravodajských médiách. Šírenie posolstva podporujú aktívnou komunikáciou na Facebooku, cez súťaže a najnovšie aj pomocou video obsahu s vizážistkou Lucid Style, youtubermi Moma a Expl0ited a ďalšími infulencermi slovenského onlinu, ktoré budú nasadené na sociálnych sieťach. Kampaň potrvá do Vianoc.
Vizitka kampane:
Agentúra: Popcorn Advertising
Creative director: Juraj Šútovec
Art director: Viktor Hermanský
Account manager: Mária Prisenžňáková
Copywriter: Juraj Šútovec
Médiá: outdoor, rádio, priint, online