V novej reklamnej kampani Ikea premenovala svoje produkty. Nové názvy výrobkov prinášajú riešenia na problémy, ktoré ľudia najviac vyhľadávajú v Googli. Informáciu priniesol portál adweek.com.
Švédska agentúra Åkestam Holst preskúmala rodinný život po všetkých stránkach - od dlhodobých vzťahov cez problémy medzi rodičmi a deťmi až po rozchody. Výsledkom je nová kampaň Ikea Retail Therapy, ktorá prichádza s posolstvom, že akékoľvek problémy máte, Ikea vám ponúka riešenie alebo aspoň vykúzli úsmev na tvári.
Zatiaľ čo doteraz boli reklamy Ikey príbehové, v najnovšej reklame dojímavý príbeh chýba. Nezaznejú v nej ani žiadne slová. Kampaň používa len otázky o životných a vzťahových problémoch, ktoré ľudia bežne vyhľadávajú na Googli a ponúka riešenie - výrobok Ikea, ktorý pomôže starosti zvládnuť.
Riešenia niektorých problémov, ako napríklad "moja dcéra je vonku celú noc" alebo "môj partner mi vadí", "rodina ma nerešpektuje" či "príťažlivosť je preč", sú celkom vtipné.