Asociácia public relations Slovenskej republiky (APRSR), organizátor národnej súťaže PR projektov včera vo Vodárenskom múzeu v Bratislave vyhlásila výsledky 7. ročníka tejto súťaže.
Public relations sa čoraz viac stáva dôležitou súčasťou komunikačného mixu a ocenenie PROKOP dáva možnosť predstaviť zaujímavé, kreatívne a inovatívne PR kampane, uskutočnené na Slovensku v aktuálnom roku. Cieľom súťaže PROKOP je predstaviť tieto projekty odbornej a laickej verejnosti a oceniť subjekty, ktoré ich realizovali. Kritériami súťaže sú inovatívnosť, kreativita a exekúcia PR projektu s ohľadom na preukázané výsledky.
Porota sa tento rok rozhodla udeliť i špeciálne ocenenie za PR projekt - Komunikačný reštart značky od agentúry SEESAME Communication Experts pre klienta Lunter.
Počas galavečera 15. novembra 2016 bolo udelené aj ocenenie PR Osobnosť roka, ktoré získala Hana Šimková, Corporate Relations Manager v Heineken Slovensko. Toto ocenenie sa udeľuje osobnostiam , predovšetkým z radov klientov, ktorí rozumejú hodnote a efektivite PR a prisudzujú PR strategické miesto v komunikačnom mixe.
Porota udelila agentúram zo 122 prihlásených projektov 31 shortlistov a 31 ocenení.