Heineken Slovensko štartuje vianočnú kampaň so Zlatým Bažantom ’73. Do éteru od pondelka 14. 11. 2016 púšťa rovnaké spoty, ktorými launchoval retro pivo Zlatý Bažant’73. Ako Stratégie informoval Ronald Lupták, group brand manager pre prémiové značky Heineken Slovensko, tv spoty boli v rámci packshotu doplnené o retro prskavku. Vianočný vizuál využitý v outdoore a POS praje: Šťastie, zdravie, milé slová, vinšujeme z Hurbanova.
Rádio spot naspievala Gizka Oňová a bude nasadený vo Fun rádiu od 1. decembra.
Heineken zostáva verný retro štýlu a v rámci vianočnej kampane prináša retro pohľadnice, ktoré budú pre spotrebiteľov dostupné aj ako online riešenie, ktoré im umožní posielať retro vianočnú skutočne vytlačenú pohľadnicu. Tak, ako za starých čias.
Vizitka kampane:
Zadávateľ: HEINEKEN Slovensko, značka Zlatý Bažant
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Creative Director: Štefan Andrejco
Art director: Milena Ivanova
Senior Copywriter: Martin Keder
Account Manager: Anastasia Kazmiruk