Na reklamy obchodného reťazca John Lewis každoročne reklamná brandža čaká s napätím. Minulý rok prekvapil reklamou, ktorá obehla internet a svetovými médiami bola zaradená medzi najkrajšie.
Tento rok sa reťazec o uznanie znova pokúša. V reklame, ktorú pripravil, rozpráva príbeh dievčatka, ktoré si na Vianoce želalo trampolínu. Na prekvapenie všetkých z nej má väčšiu radosť lesná zver... Pretože John Lewis má výrobky, ktoré potešia každého.
Reklamu hľadajte pod názvom Buster The Boxer. Reťazec na svojej stránke ponúka postavičky z reklamy, 10% z tržieb venuje na dobročinnosť.
A ako to už býva, ani táto reklama sa nezaobišla bez napodobenín. Ešte pred jej uvedením sa objavila na internete jej falošná verzia so snehuliakmi.
Pozrite si minuloročnú reklamu so starčekom, ktorá sa stala hitom a ktorej sa musí priznať väčšia dávka emócií.
A o reklame reťazca spred dvoch rokoch sme počuli aj tento rok v Cannes, keď si jej tvorcovia prišli po cenu niekoľkokrát.