K projektom Na rovinu či Deň otvorených dverí v McDonald´s pribudne nový nástroj - web www.mcdonalds360.sk, ktorý má dnes v rámci siete svetovú premiéru. Slovenský McDonald´s takto pozýva návštevníkov na virtuálnu prehliadku nielen svojej reštaurácie či kaviarne McCafé, ale aj do ich zázemia.
Postup
Virtuálna prehliadka na novej stránke McDonald´s začína pri vstupe do reštaurácie, následne si návštevník sám vyberie, ktorými časťami prehliadky bude pokračovať. Počas spoznávania reštaurácie ho sprevádzajú interaktívne ikonky.
Zákazník sa tak na jednotlivých stanovištiach napríklad dozvedá, že mlieko na výrobu zmrzliny dodáva do McDonald´s slovenská Farma Majcichov, že v zákulisí reštaurácie je samostatná recyklačná zóna, že všetky potraviny podliehajú časovej kontrole.
Slovensko a Česko prvé
Rovnaká platforma štartuje i v Čechách. Česko-slovenský McDonald´s je prvým v celom McDonald´s systéme, ktorý sa tak ešte viac otvára verejnosti a dáva jej neobmedzený prístup ku všetkým informáciám o surovinách a špičkovej úrovni dodávateľov.
Čisto lokálny nápad na priblíženie reštaurácie McDonald´s v rámci 360° virtuálnej prehliadky je inšpirovaný projektami Googlu s britským Abbey Road štúdiom.
„Zaujala nás možnosť interaktívne preskúmať jedno z najslávnejších štúdií sveta, kam sa bežný smrteľník nedostane. Virtuálne prehliadky s využitím Google Business View už existujú, avšak bez ďalšieho obsahu,“ hovorí Radouane Hadj Moussa, kreatívny riaditeľ agentúry DDB, ktorá stojí za prípravou stránky.
Virtuálne prehliadky na novej stránke McDonalds360.sk sa začnú už dnes, 8. novembra 2016, kedy bude novinka predstavená širokej verejnosti v televíznom spote.
V rovnaký deň McDonald´s nasadí reklamnú kampaň v out of home aj na internete a bude trvať do 4. decembra. Webovú stránku, rovnako ako kampaň a vizuály k uvedeniu pripravila a realizovala pražská agentúra DDB.