Známe sú shortlisty súťaže EFFIE. Z 15-tich prihlásených prác sa na shortlist dostalo 6 prác. Pozrite si, ktoré reklamy zabojujú budúci týždeň o titul najefektívnejšia reklama.
Zaraguza s prácou pre Kofolu. Známa kampaň so psom Tuna má miesto na shortliste.
Zaraguza chce tiež zabojovať s prácou pre Heineken v rámci retro kampane ´73. V kampani propagovala event - pohostinstvo zo 70-tych rokov.
Wiktor Leo Burnett s retro kampaňou Zlatý Bažant ´73.
Istropolitana Ogilvy s konceptom, ktorý priniesli pre VUB banku po známych Lepičov. Hlavnou myšlienkou je, že herečka skúša produkty banky za nás.
MUW Saatchi&Saatchi prišiel zase s konceptom a predstavil nového low-costového operátora Juro, ktorý patrí do portfólia Telekomu.
Triad Advertising pre O2 doniesol myšlienku, v ktorej by sa mali ľudia rozprávať viac. Triad skúšal šťastie v súťaži aj s prácou pre Rajo.
Čítajte tiež:
Počas galavečera 24.11. 2016 budú známi víťazi súťaže a tiež bude udelené aj ocenenie Agentúra roka, ktoré získa najúspešnejšia slovenská agentúra posledného roka a ktoré vyhlasuje mesačník Stratégie. Do hodnotenia sa rátajú ocenenia zo zahraničných súťaží, z domácich súťaží a tiež umiestnenie v rebríčku TAAS (ekonomický rebríček agentúr). Poslednou súťažou, ktorá do hodnotenia vstupuje, je práve slovenská EFFIE. Tá, aj napriek tomu, ako si viedli agentúry na festivaloch ako Cannes Lions, Golden Drum či európskej súťaži Euro EFFIE, môže ešte zamiešať karty.
Chcete sa výsledky EFFIE a Agentúry roka dozvedieť ako prví? Pridajte sa k nám na party.