Tí z vás, ktorí prejavili alebo prejavia záujem, môžu sa stať súčasťou jedinečného panelu slovenských marketérov. Zmyslom je položiť vám JEDNU marketingovú otázku každý mesiac.
Tentokrát sa marketérov pýtame do akej miery využívajú, v rámci marketingovej komunikácie firmy, nástroje direct marketingu a ktoré to sú.
Kto je marketér? Kto sa môže zapojiť?
Kto pracuje na oddelení marketing na strane klienta ako marketingový riaditeľ, marketing director, brand manažér, marketingový špecialista, senior marketingový špecialista, online špecialista, PR manažér či social media analyst. Našli ste sa? Tak sa zapojte!
Otázka na mesiac október sa týka elektronických zariadení a marketingových tém. Dotazník nájdete tu.
Ak sa Vám po kliknutí na link dotazník nezobrazí, prosím, skopírujte si link priamo do okienka Vášho prehliadača (napr. Internet Explorer).
Pozrite si predchádzajúce výsledky:
2016
Januárový prieskum marketérov
Februárový prieskum marketérov
Marcový prieskum marketérov
Aprílový prieskum marketérov
Májový prieskum marketérov
Júnový prieskum marketérov
Júlový prieskum marketérov
Augustový prieskum marketérov
Septembrový prieskum marketérov
Októbrový prieskum marketérov