Becherovka vo svojej novej kampani s headlinom „Dnes piJeme s chuťou“ pokračuje v koncepte omladzovania značky, v ktorej spája tradičné s moderným. Tentokrát sa spojila s foodblogerskou dvojicou Coolinári.
„Ľudia dnes radi experimentujú a nechajú sa inšpirovať novými receptami, zároveň sa však radi vracajú k poctivému domácemu jedlu. Becherovka už roky dokáže podčiarknuť chuť každého dobrého jedla a vďaka svojej jemnej bylinkovej chuti sa výborne hodí aj k ťažším pokrmom, po ktorých v tomto jesennom a zimnom období siahame o niečo častejšie. Coolinári si pre nás pripravili sériu lahodných mäsových receptov, ktoré sa oplatí vychutnať si spolu s Becherovkou,“ predstavuje nový koncept Zuzana Benková, brand manažérka Becherovky.
„Pri vymýšľaní nových receptov sa nechávame inšpirovať chuťami a vôňami, ktoré nás obklopujú. Tentoraz boli našou inšpiráciou bylinky, ktoré Becherovka obsahuje, a ktoré dokážu mäsu dodať skvelú chuť,“ hovorí duo Coolinári, ktoré sa netají svojou láskou k dobrému jedlu.
V rámci kampane pripravila Becherovka aj originálne ručne vyrábané kalíšky. „Moderné podniky sa dnes radi vracajú k pôvodnému štýlu servírovania i ponuky jedál, čo by sme radi doplnili typickým servírovaním Becherovky v kalíškoch. Kampaňou by sme radi posilnili prirodzené spojenie dobrého jedla a Becherovky, priamo na mieste, kde si ich ľudia vychutnávajú,“ hovorí Zuzana Benková.
Kampaň s názvom Becher´s Lokal Bistro prepája online s offlinom. Pochádza z dielne agentúry Triad Advertising a pobeží až do konca roka. PR podporu zabezpečuje agentúra MCC PRofessionals.