Na slávnostnom galavečeri v Bruseli sa v rámci súťaže Euro Effie 2016 rozdali všetky ocenenia za najefektívnejšie európske reklamy. Tento rok medzi shortlistami v kategórii "small budget" súťažila aj práca agentúry Zaraguza - Kofola. A výbornou správou je, že shortlist premenila na najcennejší kov - na zlato. Zaraguza tak získala pre slovenskú reklamu najvýznamnejšie ocenenie za efektivitu v reklame. Samotná práca, Kofola, sa vo finále stretla s takými značkami ako Julius Meinl, Magnum, Duracell či Volvo.
Euro Effie je najprestížnejšie ocenenie marketingovej komunikácie v Európe, ktoré organizuje Európska asociácia komunikačných agentúr (EACA) v Bruseli. Od roku 1996 je to prvé celoeurópske ocenenie, ktoré sa posudzuje na základe preukázanej účinnosti na dvoch alebo viacerých trhoch. Z tohto pohľadu splnila Kofola podmienku súťaže, keďže reklama, s ktorou sa na ocenenie Euro Effie prihlásila, bola nasadená v dvoch krajinách - v Česku, aj na Slovensku.
Agentúra Zaraguza je tak druhou agentúrou, ktorá uspela na Euro Effie. V roku 2012 sa to podarilo ako prvej agentúre MUW: Digital (MUW Saatchi&Saatchi), ktorá získala v Bruseli na Euro Effie bronz. Bolo to za prácu pre klienta ZUNO banka a jeho uvedenie na trh.
Medzinárodná súťaž Euro Effie oslavuje tento rok svoje 20. výročie. Práve v tomto roku dosiahla rekord v počte prihlásených prác, ktorých je o tretinu viac než minulý rok. Do užšieho výberu súťaže EACA Euro Effie Awards 2016 vybrala porota 43 kampaní.