StoryEditorPrieskum: Slováci za obsah na webe platiť nechcú
Pozreli sme sa na ochotu online populácie platiť za obsah médií.
Spoločnosť MNFORCE a Stratégie realizujú exkluzívny prieskum, ktorý odpovedá na biznis otázky čitateľov zadarmo. Tentoraz sa prieskum venuje platbe za obsah médií.
Stratégie
Spoločnosti Marketing & Netforce a Stratégie prinášajú každý mesiac odpovede na aktuálne témy, ktoré zaujímajú čitateľov Stratégií. Na zber dát sa využil Online Panel spoločnosti Marketing & Netforce. Metodika prieskumu: Online Omnibus, veľkosť vzorky = 500 respondentov.
Prieskum je reprezentatívny vzhľadom na základné demografické údaje. Zber dát trval od 7. do 14. 9. 2016. Ďalšie otázky môžete posielať do 5. 14. 2016 na e-mailovú adresu Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript..
01 - Modified: 2021-10-26 12:59:34 - Feat.: - Title: Bratislavčania navštevujú nákupné centrá viac ako Pražania. Hľadajú v nich zábavu a relax
02 - Modified: 2020-11-30 09:34:00 - Feat.: - Title: Prieskum: Na darčekoch šetriť nebudeme, napriek horšej ekonomickej situácii
03 - Modified: 2020-08-26 12:43:08 - Feat.: - Title: Prieskum: Ako mení Covid-19 naše zvyklosti? Výdavky príliš neznižujeme, zvykli sme si na online bankové služby
04 - Modified: 2020-07-02 15:00:47 - Feat.: - Title: Prieskum: Optimizmus spotrebiteľov rastie pomaly, svoje výdavky aj naďalej zvažujú
05 - Modified: 2020-06-09 12:17:29 - Feat.: - Title: Prieskum: Optimizmus spotrebiteľov rastie pomaly, viacej šetriť bude tretina domácností