Ako informoval reťazec, súčasťou prvej fázy kampane je spotrebiteľská akcia, v rámci ktorej získajú zákazníci za každých 10 eur nákupu nálepku do komiksu zadarmo. Komiks o Megažrútoch, vytvorený pre túto kampaň, si môžu kúpiť v predajniach Terno za symbolickú cenu.
„Našim hlavným cieľom je atraktívnou a unikátnou promotion vzbudiť záujem detí o zdravé stravovanie,“ vysvetľuje Anna Buzinkay, marketingová riaditeľka spoločnosti Terno.
„Druhá fáza kampane začne už v novembri. Vtedy si budú môcť deti za komiks plný nálepiek zobrať ozajstného Megažrúta domov. Ako bude vyzerať, to je zatiaľ prekvapenie. Prezradíme len, že ide o garantovanú výhru, a že bude mať funkčnú hodnotu, ktorú ocenia deti i rodičia,“ hovorí Peter Rajčák, Creative Director Effectivity POWERED BY PUBLICIS.
Súčasťou kampane je microsite, kde záujemcovia prostredníctvom hry GameŽer, súťažia o ceny.
Kampaň je v televíziách nasadená od 1. októbra Sprevádza ju mediálna podpora v rozhlase, printoch a na online, vrátane komunikácie na facebookovom profile Terno Slovensko.
Na kampaň upozorňovalo teasingové video, ktoré sa šírilo online a na sociálnych sieťach.
Na kampani sa okrem Effectivity POWERED BY PUBLICIS podieľajú aj mediálna agentúra Media and Digital Services a PR agentúra Arthur media.
Vizitka kampane:
Agentúra: Effectivity POWERED BY PUBLICIS
Account Director: Roman Matulík
Creative Director: Peter Rajčák
Senior Copywriter: Katarína Noskajová
Art Director: Lukáš Pompa
Produkcia: Alien Studio
Online: Andrej Hlavačka, Manuel Campagnoli
Komiks: nervexperiment
Obchodná sieť Terno v súčasnosti prevádzkuje 114 maloobchodných predajní. V máji tohto roka sa po rozhodnutí Protimonopolného úradu SR stala jej vlastníkom spoločnosť TERNO real estate s.r.o, pod ktorú prešla väčšina predajní Terno, Moja Samoška a Hypernova. V tomto a budúcom roku postupne dochádza k rebrandingu a postupnému remodelingu predajní.