Najznámejší pracovný portál Profesia.sk tendroval kreatívne služby. Víťazne z toho vyšla agentúra TRIAD, ktorá kampaň pripravuje na jeseň.
„Profesia.sk je dlhodobo najspoľahlivejší zdroj nových zamestnancov pre slovenské firmy, preto sa neustále snažíme inovovať aj naše produkty. Teraz prichádzame s veľkou technologickou zmenou, ktorá veríme, že pomôže uchádzačom nájsť si prácu v ktorej budú môcť najlepšie využiť svoje talent. A keďže sa touto zmenou chceme pochváliť sme radi, že kreatívne hlavy z TRIAD-u našli koncept kampane, s ktorým sa nám to môže podariť," hovorí na margo výberu kreatívnej agentúry Martin Menšík, marketingový manažér Profesie.
Marketingového šéfa Profesie pozitívne prekvapila kvalita a kreatívny prístup všetkých prihlásených prác:"Sme radi aj za to, že ako jednotka na trhu sme mohli k tomuto tendru pristúpiť tak zodpovedne a všetkým agentúram ktoré neuspeli, sme sa mohli za ich prácu a nápady poďakovať aspoň skicovným."
A ako vníma víťazstvo v tendri TRIAD? Nové šéfka Anna Olvecká za celý kreatívny tím: "O spoluprácu s Profesiou sme zabojovali naozaj netradične. V plnom dovolenkovom období sme museli vyskladať tím, ktorý zvyčajne spolu nepracuje a zafungovalo. Určite pomohol i uvoľnený prístup Matúša Hlibokého, kreatívneho riaditeľa, ktorý v TRIAD-e tender viedol. Nadšenie z pekného zadania podčiarkol prístup - poďme sa zabaviť, pretože akokoľvek uletený nápad = dobrý nápad. Vznikli dva kreatívne koncepty s absolútnym TRIAD rukopisom."
Kampaň pod taktovkou TRIAD-u plánuje Profesia spustiť na jeseň.