Hurá, je tu pondelok! Hmm, to asi nie... Tešiť sa na pondelok nie je obvyklé. Ale na novú pondelkovú rubriku Stratégií sa dúfam budem vždy tešiť. Je mi cťou byť jej prvým prispievateľom. Veľa šťastia, pondelkový kickstarter!
1. Hurá do prírody!
Bronzový Canneský lev - The Great Escape - nápad vytvorený na podporu vidieckeho turizmu vo Švajčiarsku.
Čím ma nakopol/zaujal?
Človečinou. Tým harmonickým kontrastom pri využití najnovších technológií v prospech úplne tradičného relaxu v prírode. Skvelá inšpirácia pre slovenské hotely, penzióny a turistické destinácie.
2. Hurá do galérie!
Strieborný Canneský lev - Dreams of Dalí - idea umožňujúca vnímať Dalího umenie prostredníctvom virtuálnej reality.
Čím ma nakopol/zaujal?
Úplne nový spôsob, ako vnímať umenie. Vojdete do obrazu ako do surealistického 3D sveta a zažívate umelecké dielo tak, ako nikdy predtým. Toto by stopercetne nakoplo aj samotného Dalího.
3. Hurá na koncert!
Bronzový Canneský lev - The mute performance - projekt na podporu lokálnej peruánskej hudby a jej vysielania v miestnych rádiách.
Čím ma nakopol/zaujal?
Dokázať za 15 dní vyvolať verejnú diskusiu a dostať lokálne peruánske kapely do éteru ignorujúceho domácu hudbu, to je výkon! Stačilo na to projektové partnerstvo s bankou a vystúpenie na rušnom peruánskom námestí, ktoré ste nemohli počuť.
4. Hurá testovať!
Zlatý Canneský lev - The purity test - nápad, vďaka ktorému si môžete otestovať čistotu vody, ktorú pijete.
Čím ma nakopol/zaujal?
Čo už je pre človeka dôležitejšie, ako čistá pitná voda. Rumunsko sa dlhodobo borí s problémom kvality pitnej vody a vysokým obsahom dusičnanov v nej. Aqua Carpatica svoju kvalitu odprezentovala riešením, ktoré môže doslova zachrániť ľudské životy.
5. Hurá spomaliť!
Pondelky sú aj o tom, že tých informácií sa na nás vyvalí zovšadiaľ akosi priveľa. Tak po štyroch marketingových inšpiráciách mám pre vás jeden tip na hudbu, pri ktorej sa svet krúti kúsok pomalšie a piatkové dedlajny pôsobia tak krásne ďaleko. Úspešný týždeň želám aj s Maokom, ktorého hudba znie aj v našej kampani pre lesoochranárov z VLKA. Nech sa páči!