Prináša prehľad, v ktorých slovenských reklamných agentúrach hľadajú nových ľudí.
V 2create by medzi seba prijali digital account managera. Na pohovore ťa vyskúšajú z trendov digitálnych kanálov a tiež z analytických nástrojov. Za tvoju dobre odvedenú prácu ponúkajú bazén s chladenou vodou rovno na dvore. Rovnaký benefit v 2create môže dostať fronted developer, ktorý si má pripraviť zoznam svojich projektov. A mal by byť aj spoločenský, pretože dostane rovno nového kolegu - backendového developera.
A empatického copywritera - ideamakera chcú aj v Apple Pie. Okrem toho, že myslí out of box, vie uvažovať o kampaniach v dlhodobom horizonte. Sršať by mal nápadmi a s reklamou by mal doslova žiť. Tak sa vraj stane v tíme obľúbený.
Predstav si, že sedíš v kancelárii a chodia za tebou accounti, ktorí chcú s tebou hodiť reč nielen o zadaniach od klientov, ale aj normálne, len tak, o živote. Máš? Dobre. A teraz obedy, na ktoré chodíš bežne aj s piatimi až šiestimi ľuďmi. Stále okej? A čo takto nejaká spoločná firemná splavovica alebo chatovica? Hmeab? Ak ťa pritom nestriasa, ale naopak je to pre teba celkom príjemná predstava, tak daj vedieť do Core4/tell it online. Tam hľadajú "wéwéwéľmi spoločenského developera".
A za cieľ si tiež dali zohnať "vyaccountovávača". "Ak rád vyzisťuješ podrobnosti, chceš vyspoznávať nových klientov, a nevadí ti, že si vytelefonuješ uši, tak vydodaj svoje Cvčko do Core4. Môžeš si vykomunikovať pozíciu vyaccountovávača, z ktorého sa budeme my všetci vytešovať," vyzýva agentúra.
V MullenLowe GGK majú šancu talentovaní art directori, ktorí majú dobré kreatívne cítenie.
A seniori, pozor. Dvoch z vás chcú v Elite Solutions, konkrétne art directora a senior kreatívca (creative leader). Tam totiž potrebujú pri nových klientoch viac posíl na viacerých frontoch. Napríklad pri reklamách pre Whirpool či Bioderma.
A sľubne to vyzerá aj v Triade. Tí, ktorí potrebujú zmeniť vzduch, by tu mohli skúsiť šťastie. Ak miluješ programovanie backendov, čaká na teba pozícia PHP developera. Ale nebude to len tak. Potrebuješ mať skúsenosti a nadšenie. Agentúra, ale zase tvrdí, že skúsenosti vie dodať, no to nadšenie si musíš priniesť sám. Ak máš iba to, sú ochotní spraviť výmenu.
Okrem toho hľadajú aj art directora. Ak si myslíš, že na umenie treba chodiť do galérie, tak na pohovor radšej ani nechoď. Hľadajú niekoho, kto síce nebehá celý deň so štetcom v ruke a dušou je umelec, ale toho, kto dokáže urobiť premyslený a krásny vizuál, ktorý má "šmé". Prines si vlastný uhol pohľadu, aby si bol na brainstormingoch nenahraditeľný. Teda zatiaľ stačí na pohovore. Čakajú ťa vraj klienti ako Treska Slovenská či Tatratea. A to už sa oplááá, nie?
Ak sa chceš baviť prácou a máš skúsenosti zo sociálnych médií, vytoč Zaraguzu. Ale daj si pozor, aby si ich nevytočil na pohovore, lebo môžeš dopadnúť aj takto:
Ak si ale o sebe myslíš, že si šikovný a nesedí ti ani jedna z pozícii, to je v pohode. Zober svoje portfolko, vycheckuj si agentošku, zavolaj a predaj sa! Každého ale len fakt toho namakaného zoberú v MADE BY VACULIK a v Istropolitane.