Viete si predstaviť, že by ste ostali doma či v práci bez internetu. Svet by sa síce nezastavil, ale asi by to skomplikovalo niektoré životné situácie. Aby sa to už nestalo, Slovak Telekom promuje v kampani bezplatný benefit Záložný internet v mobile, ktorý si zákazníci v prípade nečakaného výpadku pevného internetu môžu aktivovať odteraz už aj jednoducho v Telekom aplikácii.
Produktový benefit sa Telekom rozhodol odkomunikovať televíznym spotom s jednoduchou zápletkou. V ňom vidíme otca, ktorý nechtiac poškodil router. Vzápätí sa dcére snaží odčiniť svoju „šikovnosť“ a vypadnutý internet. Ale ako to už býva, niekedy ani snaha nestačí, a tak musí zasiahnuť až mama.
„Neustále vylepšujeme naše portfólio internetových služieb pre domácnosti a firmy. Napriek snahe zlepšovať zákaznícku skúsenosť s pevným internetom sa vždy môže stať niečo neočakávané, napríklad búrka poškodí kábel či router, čo zákazníkom spôsobí dočasný výpadok pevného internetu. Keďže nám záleží na našich zákazníkoch a nechceme, aby ostali bez pripojenia, priniesli sme pred niekoľkými rokmi bezplatné náhradné riešenie – Záložný internet v mobile. Novinkou je, že si ho môžu jednoducho aktivovať v Telekom aplikácii,“ hovorí Michal Mrnčo, manažér marketingovej komunikácie Slovak Telekom.
Ústredným motívom spotu je pieseň Myšky a krtko od Spievankova, ktorá je medzi najmenšími mimoriadne obľúbená. „Deti veľakrát piesne Spievankova počúvajú tak často, že sa – tak trochu nechtiac – aj samotní rodičia naučia ich texty naspamäť. A práve na tomto insighte sme postavili príbeh o otcovi, ktorý sa nešikovne snaží odčiniť svoju chybu a zachrániť tak situáciu,“ približuje Ivana Polohová, senior copywriterka MUW Saatchi & Saatchi.
Reklamu režíroval Tomáš Řehořek. Spot bude okrem televízneho vysielania nasadený aj na YouTube a v podobe rôznych recutov aj na Facebooku či Instagrame, pričom na všetkých kanáloch ho bude dopĺňať aj 10-sekundová produktová reklama o tom, že Telekom výrazne zrýchlil nový optický Magio Internet, na ktorý môžu prejsť aj existujúci zákazníci.
Vizitka kampane:
Klient: Slovak Telekom – Petra Novotná, Michal Mrnčo, Ivana Daučíková, Klaudia Linkeschová
Creative director: Jaroslav Vígh
Copywriter: Ivana Polohová, Roman Hríbik
Art director: Veronika Holaňová
Unit director: Tatiana Hrutková
Account manager: Nikola Weng
Strategy planner: Kamil Charvát
Réžia: Tomáš Řehořek
Produkcia: Armada Films
Zvuk: K2zvuk
Hudba: Spievankovo – Myšky a krtko
Mediálna agentúra: Wavamaker Slovakia