Mitsubishi pokračuje vo svojej kampani „MADE IN JAPAN“ a znova sa porovnáva s ostatnými.
V najnovších reklamách chceli vtipnou formou poukázať na kvality Mitsubishi automobilov vo vzťahu k iným konkurenčným automobilkám. Značka sa v kampani zamerala na typické vlastnosti automobilov vyrobených v iných krajinách a porovnáva ich s vlastnosťami Mitsubishi.
Spoty začínajú otázkou, v ktorej označia konkurenciu. Napríklad: Chcete nenásytného Američana alebo úsporného Japonca? Pričom je jasné, že majú na mysli americké autá, pre ktoré je typická veľká spotreba.
Pre spustenie videí kliknite na obrázky.
„Spoty sú zamerané na vozidlá Mitsubishi s puncom japonskej kvality a precíznosti „Made in Japan“, ktoré sú navyše aj naozaj vyrábané v Japonsku, na rozdiel od niektorých konkurenčných modelov iných japonských značiek,“ hovorí Zuzana Kubíková, Corporate Communications Manager v spoločnosti AutoBinck Group SK, ktorá zabezpečuje distribúciu automobilov na Slovensku.
Zuzana Kubíková pre Stratégie tiež objasňuje, že cieľom bolo vybočiť z uniformnej masy a zámerne sa vyhli spotom, v ktorých by „divák dokázal popísať 30sekundový spot ako pekná scenéria, pekné auto, pekní ľudia, ale nevedel by spot už priradiť ku konkrétnej značke.“