Najväčší franchisingový reťazec na svete predávajúci sendviče a šaláty mení logo. Zmena bude celosvetovo realizovaná v roku 2017. Informovali o tom zahraničné médiá ako napríklad adage.com.
Nové logo zachováva prvky predchádzajúceho prevedenia, ako sú kultové šípky. Tými chce spoločnosť komunikovať množstvo možností, z ktorých má zákazník v Subway na výber.
Staré a nové logo
Cieľom rebrandingu je dať značky svieži a moderný vzhľad s farbami a vďake zmene tiež optimalizovať prácu so značkou naprieč všetkými komunikačnými kanálmi. Príkladom môže byť šikovne ukrytý symbol „S“ medzi šípkami, ktoré váda značke veľký potenciál pre využitie hlavne v online komunikácii na sociálnych sieťach. Pôsobí veľmi zrozumiteľne a relevantne k značke.
Celkovo ide o šiestu zmenu loga v 50-ročnej histórii značky.
Aktuálna zmena identity Subway súvisí aj so zmenou pozicioningu: doteraz sa spoločnosť sústredila na komunikáciu čerstvosti „Jedzte čerstvé“, po novom to bude „Chuť na lepšie“.