"Modrý tieň letiaci do každého kúta nášho kraja." Tak predstavila Slovenská autobusová doprava v Žiline svoju najsilnejšiu zbraň - modré autobusy.
SAD vo svojom najnovšom spote ukazuje silný tím vodičov, ktorý každý deň zápasia s počasím či cestovným poriadkom. Takto sa prezentuje žilinská doprava na svojej Facebook stránke.
Spot predstavili včera a momentálne má vyše 24 tisíc videní.
Spot vznikol pri príležitosti Drivers Contest, kde vodiči predvádzali svoje schopnosti. Výrobu zastrešila lokálna agentúra Kreativ gang spolu s agentúrou Visual gang, ktorá má za sebou práce aj pre 4ka či SLSP. Doteraz mal marketing žilinskej prímestskej dopravy význam "iba" informačný, no podľa slov Ľubomíra Tašku, ktorý je zodpovedný za projekt, plánujú svoj marketing oživiť.
Ide síce o prvý imidžový spot, no do konca roka majú v pláne ďalšie tri. Slovenská autobusová doprava Žilina má za sebou už jednu imidžovú kampaň, keď rozmiestnila zastávky do domova dôchodcov.
Finančnú hodnotu, ktorú SAD Žilina zaplatila za návrh a výrobu spotu, odmietla zverejniť. V mailovej komunikácii sa ale zástupca spoločnosti vyjadril, že náklady boli štandardné, primerane jednodňovému natáčaniu krátkeho spotu.