Osemdesiatštyri ročný starček sa prechádza po ulici, keď natrafí na statných kulturistov. Spýta sa ich, či by si mohol zacvičiť s nimi. Kulturisti mu to síce dovolia, avšak badať na ich tvárach jemný posmešok. "Starček" si trúfa a roztočí pred nimi také divadlo, že ich hravo schová do vrecka. Pointou príbehu je, že "starček" vôbec nie je starčekom, ale zamaskovaný profesionálny crossfit športovec Kenneth Leverich. Ten sa do svojej novej úlohy vžil tak dokonale, že si perfektne natrénoval aj chôdzu a hlas.
Virálne video je reklamou na Cider Smith & Forge, od spoločnosti Thrillist. Ide o peknú formu branded contentu, hoci musíme priznať, že nám vo videu chýba značka. Keď sa starčeka opýtali, čo "berie", odpovedal slivkový džús. Škoda.
Nie je tajomstvom, že podobný príbeh priniesla Pepsi pred štyrmi rokmi pod názvom Uncle Drew. Reklamu pre ňu vtedy pripravila agentúra Davie Brown Entertainment.
Pozrite si virálny hit pre Cider Smith & Forge:
Takto vyzerala Uncle Drew od Pepsi:
Správu uverejnil adweek.