StoryEditor

Testujeme reklamy: Pozícia, ktorá nedráždi

26.04.2016, 10:38
Na rozdiel od porotcov Stratégií divákov reklama J&T Banky Investičný vklad až tak nezaujala.

Reklamy v Stratégiách hodnotí každý mesiac odborná porota zložená zo zástupcov agentúr a zadávateľov. Chceme však aj vedieť, ako pôsobia reklamy na ľudí, pre ktorých sú určené. Ako ich vnímajú a aké emócie v nich vyvolávajú. Softvér Emotion ID dokáže zachytiť vedomím nefiltrované reakcie na tvárach respondentov.

Masové slovenské publikum, ktorého reakcie sme analyzovali, nová reklama J&T Banky emočne nepohltila tak, ako asi porotcov Stratégií. Najsilnejším pozitívnym momentom bola scéna Potopa, ale aj túto radíme medzi slabšie. Komplikovanejšia hudba, vizuálny performance, lyrickosť a filozoficky zabalená propozícia – tvorcovia určite necielili na širokú populáciu.

Čo je ale zaujímavé a dôležitejšie, je, že sa neukázali negatívne emócie ani pri prezentovaní značky alebo pozície experta na investície. Zdá sa, že kontroverzné časy má už banka za sebou – na jej prítomnosť si divák zvykol a takto snobská reklama ju pravdepodobne vydeľuje tak ďaleko od bežného človeka, že už sa nad ňou ani nerozčuľuje.

Parametre zberu: 200 respondentov; kvótny výber; cieľová skupina: repre vzorka populácie Slovenska vo veku 18-69 rokov; zber prebiehal cez online panel agentúry 2muse.

Zdroj: red

01 - Modified: 2018-01-17 15:51:52 - Feat.: - Title: To je láska, prepínam 02 - Modified: 2017-12-28 07:39:15 - Feat.: - Title: Pozrite si top 10 reklám, ktoré divákov najviac znepokojili 03 - Modified: 2017-12-26 07:40:58 - Feat.: - Title: Pozrite si top 10 reklám, ktoré divákov najviac pobavili 04 - Modified: 2017-11-19 08:55:21 - Feat.: - Title: Úspech porovnávacej reklamy. Kampaň Lidla sa divákom páči 05 - Modified: 2017-09-15 20:02:03 - Feat.: - Title: Testujeme reklamy: Takéto sú reakcie z obývačiek na novú reklamu Ikey
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
14. november 2024 04:04