Na jeseň 2021 vstupuje na slovenský trh v segmente ultra rýchleho doručovania spoločnosť Delivery Hero SE („Delivery Hero“) pod značkou foodpanda.
10 slovenských miest
foodpanda chce posunúť segment doručovania na novú úroveň. Jednoduchú a pohodlnú možnosť objednať si cez aplikáciu všetko, čo v danej chvíli zákazník potrebuje, ponúkne foodpanda v Bratislave, Trnave, Žiline, Trenčíne, Nitre, Banskej Bystrici, Martine, Poprade, Prešove a Košiciach.
Naprieč celým Slovenskom nastúpi flotila kuriérov, ktorí v priebehu niekoľkých minút doručia objednávku od jedla, nákupu drogérie až po kyticu. Zákazníci si budú môcť objednať čokoľvek, čo ich lokalita a miestni obchodníci ponúkajú.
„Vidíme veľkú príležitosť a výzvu vyhovieť požiadavke trhu. Zákazníci si žiadajú väčšiu rýchlosť, flexibilnosť, kvalitu služby a intenzívnejšie sociálne prepojenie lokálnych možností. Vieme, že máme potenciál na to, aby sme túto požiadavku dokázali splniť všade tam, kde to má zmysel,“ hovorí Filip Fingl, CEO foodpanda Slovensko. Dodáva, že sa nebojí narušiť zaužívané pravidlá a nastaviť úplne nové: „Nejdeme na trh zisťovať ako segment funguje, to už urobili iní. Vďaka našim skúsenostiam s infraštruktúrou v zahraničí verím, že sa nám podarí poskytovať službu s oveľa širším záberom. Zákazníkom, ktorí budú využívať foodpandu, poskytneme čas, na ktorom im záleží.“
Okrem jedla aj drogéria či kytice
foodpanda má ambíciu uspokojiť aj tie najnáročnejšie požiadavky trhu a postupne sa rozšíriť aj na ďalšie segmenty. „Okrem jedál z reštaurácií si budú môcť naši zákazníci postupne začať objednávať aj potraviny, drogériu či kvety. Svojou ponukou budeme navyše kopírovať lokálne možnosti a príležitosti. Mobilná penetrácia trhu, rastúci trend online nakupovania Slovákov a tiež ich zvyšujúce sa nároky na kvalitu života potvrdzujú priestor na trhu pre novú značku, ktorá dokáže dať zákazníkom viac než nákup,“ spresňuje Kristína Poláková, Chief Marketing Officer.
Spoločnosť plánuje dodávať čokoľvek pri zachovaní charakteristík foodpandy – rýchlosť, cenová dostupnosť, variabilita, lokálne partnerstvá, nové príležitosti a kvalita. „Nie sme len klasická donášková služba na rozvoz jedla, ale od začiatku budeme ´everyday essentials provider´, čiže k dispozícii priamo v lokalite zákazníka so všetkým, na čo si spomenie, že mu v danej chvíli chýba, či to už bude jedlo alebo nákup. Nesieme ľuďom čas na čas,“ dodáva Filip Fingl.
Partnerstvá s miestnymi dodávateľmi
Prepojenie siete poskytovateľov služieb a tovarov so zákazníkmi prebehne cez aplikáciu foodpanda. Nadviazať partnerstvo a dostať sa do ponuky aplikácie bude jednoduché a pohodlné aj pre obchodníkov a miestnych dodávateľov. Spoločnosť už teraz intenzívne pracuje na zostavení siete poskytovateľov a školení kuriérov či manažérov. Zapojiť sa môžu prostredníctvom webovej stránky.
„Vďaka logistike prostredníctvom rozsiahlej flotily vlastných kuriérov získajú miestni partneri k dispozícii vyspelú infraštruktúru. Každú objednávku vybavíme ultra rýchlo, čo predpokladá extrémne dobre zvládnutú logistiku a procesy,“ dopĺňa Aleš Ječmen, Head of Logistics.