Slovenská sporiteľňa prichádza po troch rokoch s novým brand positioningom a claimom s identickým posolstvom Budúcnosť je vaša. Spúšťa ho spolu s novým kreatívnym konceptom, ktorý je o tešení sa na budúcnosť.
Ústrednou postavou novej kampane je pani, ktorá nečakane v prvých vetách hovorí: "Som taká stará, že už ma nikto nevolá krstným menom..." Video pokračuje vizuálnym príbehom, v ktorom sa odvíjajú najdôležitejšie momenty života hlavnej hrdinky. Nečakaný zvrat prichádza, keď pani povie: "...a teším sa na budúcnosť."
Emotívny príbeh je z dielne agentúra Zaraguza.
Kreatívny koncept má ambíciu kultivovať mediálny priestor a vyvolávať autentické pozitívne emócie. Podľa predbežných výsledkov testov dlhodobého konceptu, zanecháva kreatíva silnú emocionálnu stopu a asociáciu so značkou. Tému pozitívnej budúcnosti plánuje Slovenská sporiteľňa rozvíjať v kontexte poradenstva v oblasti financií a celkovo v prepojení na produkty a služby.
„Teším sa, že sa nám počas ôsmich mesiacov podarilo vytvoriť odvážny a ľudský koncept, ktorý posilňuje líderskú pozíciu značky Slovenskej sporiteľne. Pri jeho tvorbe sme vychádzali z mnohých dát, prieskumov, ale aj poznatkov behaviorálnej ekonómie. Dôležitým zistením bolo, že sebadôvera a optimizmus priamo podporujú prosperitu jednotlivca, ale aj celej spoločnosti. Práve tento insight nám umožnil plynulo nadviazať na vybudovaný komunikačný kapitál konceptu #mamnato. Novinkou je orientácia na budúcnosť a silná pozitívna emocionálna diferenciácia. Chceme inšpirovať k optimizmu a radosti zo života bez ohľadu na ťažkosti, ktoré častokrát život alebo doba prinášajú,“ povedala Dáša Juríková, riaditeľka Brand HUB Slovenskej sporiteľne.
„Komunikáciu sme chceli otvoriť veľkým „kinom“ a myslím si, že sa nám to podarilo. V televízii začíname rozprávať príbeh 90-sekundovým spotom. Už to je veľké. Odohrá sa v ňom celý život a čo v reklame nebýva často, spomenieme s citom, ale otvorene, aj smrť. A práve preto má video takú silu. Rámec bežného presiahla aj úroveň exekúcie. Réžie sa ujal Laurence Dunmore, ktorý natočil legendárne kampane pre rôzne svetové značky. Výnimočná a krásna je aj kampaň, ktorú sme spolu s ním vytvorili pre Slovenskú sporiteľňu,“ povedal Ondrej Kořínek, kreatívny riaditeľ Zaraguzy.
Kampaň bude nasadená vo všetkých mediatypoch s dôrazom najmä na digitálne. S videom pracuje aj v online platformách, kde využíva všetky možnosti cielenia či sequencing servovania viacerých stopáží tvoriacich kompletný storytelling kampane. Úlohu napojenia mediálnych formátov na smerovanie značky a produktové riešenia pre lepšiu budúcnosť prevezme microsite projektu buducnostjevasa.sk.
Vizitka kampane:
Klient: Slovenská sporiteľňa
Agentúra: Zaraguza
Creative Director: Ondrej Kořínek
Unit Creative Director: Martin Ondrušek, Milan Malý
Art Director: Martin Ondrušek
Graphic Designer: Andrej Nemček, Gabriela Kožiaková, Kristína Svoradová, Richard Novák
Copywriter: Ondrej Kořínek, Eva Myjavcová, Karin Horňáčková, Matej Sekerka
Account Director: Marek Kabát
Account Team Leader: Jaroslava Huljaková
Account Manager: Ivana Fertáľová, Dominika Drusanová, Klára Kolenová
Strategy: Pavol Minár, Miroslav Ondovčík
Social Media: Nela Pazderková, Lucia Peterková, Dominika Turcerova
Produkcia: Bistro Films
Režisér: Laurence Dunmore
Prečítajte si aj: