Reklamná agentúra MullenLowe GGK vytvorila novú divíziu, sieťovú digitálnu agentúru MullenLowe Profero. V čom vidí budúcnosť tohto rozhodnutia, hovorí pre Stratégie Marek Pajtáš, šéf MullenLowe GGK.
Prečo ste sa rozhodli pre tento krok?
Vždy sa mi páčila myšlienka byť spojený so sieťovou agentúrou. Rovnako naša kreatívna agentúra MullenLowe GGK patrí do siete. Oslovil som preto londýnsku pobočku MullenLowe Profero a celkom rýchlo sme sa dohodli, že budú mať na Slovensku prostredníctvom nás zastúpenie.
Čo digitálna agentúra s podporou siete ponúkne iné ako agentúra e-cake, ktorú ste mali v portfóliu?
Doplnil by som, že čo sa týka MullenLowe Profero, ide o prvú digitálnu sieťovú agentúru na slovenskom trhu. Z hľadiska služieb, pretože nejde iba o výkonnostnú agentúru. Myslím si, že ide o know-how, skúsenosti, inšpiráciu existujúcich case studies, možno aj nejakého sieťového biznisu....
Zostáva vám 85% na dočítanie.