V minulom roku kvôli opatreniam dovolenkoval na Slovensku rekordný počet domácich turistov. Toto leto sú však opatrenia voľnejšie, a preto je aj záujem Slovákov o domácu dovolenku slabší. Zmeniť to chce nová kampaň na podporu dovolenkovania na Slovensku.
Novovzniknutá organizácia na podporu cestovného ruchu SLOVAKIA TRAVEL spúšťa prvú letnú taktickú kampaň. Chce ňou motivovať Slovákov k domácej dovolenke a spoznávaniu regiónov Slovenska.
Kampaň vznikla na základe insightu, že Slováci síce vedia, akú majú krásnu krajinu s unikátnymi miestami a pamiatkami, ale nie každý si ich bol na vlastné oči aj pozrieť. Ústredným motívom kampane sa preto stala otázka „Videli ste, že...“, ktorá má inšpirovať dovolenkárov k výletom a pobytom po regiónoch Slovenska.
Kampaň prebieha predovšetkým na sociálnych sieťach Facebook a Instagram, kde cieli na domáce publikum cez statické aj dynamické formáty.
Vizitka kampane:
Klient: SLOVAKIA TRAVEL
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Kreatívny riaditeľ: Martin Krafčík
Strategy Director: Kamil Charvát
Art Director: Alexander Shuvalov
Copywriter: Radimir Mihaylov
Account Manager: Nikola Weng