Hranice sa konečne otvárajú a dlho odkladané výlety či vytúžené dovolenky lákajú cestovateľov vychutnať si ich plnými dúškami. A máločo dokáže poskytnúť tak autentický zážitok z exotiky, ako miestne jedlo. To však prináša aj problémy.
Preto Yomogi, jediný liek na liečbu aj prevenciu cestovateľskej hnačky, oslovuje práve tých, ktorí nechcú svoju návštevu cudziny presedieť na toalete.
Po spote, kde sa neborákovi na toalete súcitne prihovoria popové hviezdičky zo zaveseného kalendára, prichádza druhý, tentokrát s exotickejším nádychom.
V gýčovom kalendári, ktorý už roky bledne na toalete miestneho podniku, ožije mačička, ktorá svojim zamatovým spevom prehovorí do duše cestovateľa.
“Máme radosť, že spot, ktorý dlhé mesiace čakal na svoju chvíľu, ide do vysielania. Navyše, ak je dôvod tak pozitívny, akým je možnosť opäť cestovať. Pokračujeme v nastavenej komunikácii, kde o chúlostivých témach hovoríme s ľahkosťou a vtipom,“ hovorí Martin Keder z agentúry Wiktor Leo Burnett.
Spot bude nasadený na v rámci JOJ Group, v termíne 19.7.-22.8. 2021.
Vizitka kampane:
Klient: S&D Pharma SK
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Názov: Mačička
Creative Director: Martin Keder
Art Director: Martina Mihálová
Copywriter: Martin Keder, Veronika Podmaková
Account Manager: Simona Bobeková
Produkcia: Leopard Production
Réžia: Max Turek