Značka Corgoň prichádza po dlhšom čase s novým televíznym spotom a podporou v digitálnych médiách. Ústrednou postavou letnej kampane je legendárny Juraj Corgoň – historická postava Nitry zo 16. storočia. Podľa legendy bol Juraj Corgoň známy svojou silou a odhodlaním, keď sa postavil proti Turkom pri obliehaní Nitrianskeho hradu.
Nová kampaň s hlavným claimom „Skutky, nie slová, robia chlapa“, odkazuje práve na tieto prednosti nitrianskeho hrdinu.
„Kampaň vznikla trochu netradične, bez kreatívnej agentúry. Tvorcami sú Karáskovci – Jonáš a Lukáš, ktorí okrem iného stoja za dizajnami značky Zlatý Bažant, ale aj za vlaňajším redizajnom značky Corgoň. Idea vznikla u nás interne, Karáskovci následne vymysleli a vytvorili spot, ktorému prepožičal svoj hlas slovenský herec, spevák a skladateľ Kamil Mikulčík. Do tímu sme prizvali aj copywritera z agentúry applepie a výsledkom spoločnej práce je kampaň, ktorá bude, verím, úspešná a bude sa páčiť aj našim spotrebiteľom,“ povedala brand manažérka značky Radoslava Stratená.
Kampaň sa od 19. júla objaví v digitálnych médiách, od 25. júla v televízii a v auguste bude nasadená na vybraných outdoorových plochách.
Vizitka kampane:
Klient: Heineken Slovensko
Creative Director: Jonáš Karásek
Art Director: Lukáš Karásek
Copywriter: Tomáš Kučírek
Produkcia: Gunpowder s.r.o.
Réžia: Jonáš Karásek
Animácia: Lukáš Karásek
Autor hudby: Marián Čurko
Zvukový majster: Bajko
Kto bol Juraj Corgoň?
Juraj Corgoň, ktorým sa inšpirovalo aj rovnomenné pivo, bol známou historickou postavou Nitry v 16. storočí. Bol kováčom s mohutnou postavou a veľkou silou, ktorému ľudia dali meno Corgoň. Legenda hovorí, že urastený kováč Juraj naplno preukázal svoju silu pri obliehaní Nitrianskeho hradu Turkami. Proti ich presile zasiahol tým, že na nich začal váľať obrovské kamene a natoľko odradil Turkov, že sa okamžite dali na ústup. Vďaka kováčovi Jurajovi sa preto pomenovanie Corgoň stalo v regióne synonymom silného, odhodlaného a nebojácneho človeka.