StoryEditor

Luddo a Moya v novej reklame spoločne preskúmali, aké možnosti má ich paušál

15.07.2021, 13:05
Autor:
redred
Za kreatívou kampane stojí agentúra Free Andy. Spoty vznikli tradične pod taktovkou Alien studia a Dana Dekana.

Zákazníci O2 majú vo svojich SMART paušáloch okrem neobmedzených SMS, MMS, hovorov a štedrej nádielky dát aj možnosť zvoliť si predplatné na prémiové aplikácie ako napríklad HBO Go, Tidal, O2 TV, SME, Denník N, či Refresher, pričom najnovšími prírastkami sú  VOYO, Aktuality.sk a .tyzden.

Zákazníci majú prémiový obsah už v cene paušálu, spolu s 10 GB dát navyše na  vybrané aplikácie, ktoré si môžu každý mesiac meniť. Zákazník teda každý mesiac ušetrí za predplatné a nemusí riešiť platby na rôzne strany.

„Máte to zaplatené“ je hlavným headlinom kampane. Tri varianty spotov využívajú obsah aplikácií a slovné hračky zároveň: úryvok zo seriálu Sestričky, rolu Batmana, či slovnú hračku odkazujúcu na zvyčajne uzamknutý prémiový obsah denníka SME. „Nezamknú nás tu?,“ pýta sa Moya v štúdiu denníka SME. „Nezamknú, veď to máme zaplatené,“ odkazuje Luddo na unikátny spravodajský obsah už v cene paušálu. Kampaň poukazuje na odlišnosť O2 SMART Paušálu otázkou, „A čo dokáže váš paušál?“.

„Chceli sme poukázať na to, že benefit predplatného nie je dostupný iba na obmedzenú dobu, ale platí dlhodobo,“ hovorí Lucia Petrášová, šéfka značky a komunikácie O2 Slovakia.

Za kreatívou kampane stojí agentúra Free Andy. V troch spotoch, ktoré vznikli tradične pod taktovkou Alien studia a Dana Dekana, uvidíme opäť Ludda a Moyu v nezvyčajných situáciách simulujúcich obsah z rôznych aplikácií.

„Vymýšľať reklamy, v ktorých môžeme prepájať viacero svetov, nás vždy veľmi baví. A tiež to máme zaplatené,“ približuje pozadie kampane parafrázujúc jej hlavné posolstvo Juraj Bartoš, kreatívny riaditeľ Free Andy Agency.

Podobný odkaz v sebe nesú aj online videá, ktoré vznikli v spolupráci s agentúrou TRIAD a boli natočené s Laurinc studiom.

O2

Vizitka kampane:

Produkcia: Alien studio
Réžia: Dano Dekan
Klient: O2, Lucia Petrášová, Natália Gaďová
Agentúra: Free Andy
Creative director: Juraj Bartoš
Strategic planner: Emil Myjavec, Jiří Korpa-Ondo
Art director: Jakub Reken, Michal Hazior
Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník, Marek Surovec
Account manager: Katarína Arbe, Ivana Šramatá, Michaela Ostricová

Online kampaň
Creative director: Vlado Kurek, Matúš Hliboký
Art Director: Tomáš Bánik
Account director: Katarína Poláková
Copywriter: Adam Baška, Matúš Hliboký, Vlado Kurek
Stratég a media planner: Ján Papáč
Senior social media brand manager: Matúš Polakovič
Produkčná spoločnosť: Laurinc Studio
Režisér: Daniel Laurinc
Producent: Viktor Šesták
Klient: O2, Tomáš Štrba, Mária Hadzimová, Michal Mironov

Web
Account: Martin Pajerský
Fullstack developer: Filip Barta
Graphic designer: Marek Barančík
Klient: Peter Varga

01 - Modified: 2024-09-26 09:13:46 - Feat.: - Title: TikTok Ads sú tu! Pre väčšinu značiek to bude čoskoro povinná jazda 02 - Modified: 2024-08-09 06:31:00 - Feat.: - Title: Česi majú technológie „vo svojej moci“ aj vďaka slovenskej agentúre 03 - Modified: 2024-05-10 13:01:17 - Feat.: - Title: Media: Dominoval Triad s O2 a Bezchibni den ucitelov 04 - Modified: 2023-11-13 09:19:30 - Feat.: - Title: Vianočná kampaň O2 pripomína, že najkrajší dar je obdarovávať druhých 05 - Modified: 2023-07-27 07:31:11 - Feat.: - Title: Od agentúry očakávame, že bude našim silným strategickým partnerom. Nechceme, aby dostávala iba briefy
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 02:51