Ryba Žilina a jej najnovší prírastok v rodine výrobkov, Zlatá Treska, pozýva všetkých na letnú rybačku cez interaktívnu webovú aplikáciu. Vstupenkou na ňu sú unikátne kódy na viečkach, ktoré umožňujú hravou formou zasúťažiť si o niektorú z viac ako 1 000 cien.
Kampaň svojím sloganom pokračuje v minulý rok začatej letnej myšlienke. Výrobca tresky ňou opäť nabáda zákazníkov, aby si užili podľa aktuálnych možností prázdniny predovšetkým na Slovensku a pomyselne trochu „vystrčili rožky“.
„Tak ako prechádza modernizáciou naša výroba, rastie naše produktové portfólio, posúvame sa stále aj v marketingových aktivitách, ktorými chceme prinášať zákazníkom v spojení s výrobkami tej najvyššej kvality a najlepšej chuti vždy aj niečo extra. Veríme, že takýmto zážitkom sa stane aj naša aktuálna letná hra. Postavili sme ju na novej, bezkonkurenčnej Zlatej Treske a vytvorili nový mechanizmus, ktorý spája offline a online svet. V ňom platí, že s každou jednou vychutnanou treskou si môžu zákazníci chytiť jednu rybku a okúsiť, či im prinesie šťastie,“ hovorí Michal Britvík, generálny riaditeľ Ryba Žilina a dodáva, že táto súťaž má za cieľ ďalej upevňovať pozicioning a trhový potenciál tresky.
Doménou súťaže značky PRETO Ryba Žilina, na ktorej spolupracovalo opäť kreatívne štúdio CUBE studio, je webová stránka. Sprievodná kampaň prebieha primárne na sociálnych sieťach cez príspevky a videá s už charakteristickou linkovou grafikou.
Výzva „Odkry výhry a vystrč rožky“ zaznieva aj prostredníctvom printovej, OOH a POS inzercie. Komunikačný mix dopĺňajú aj rádio spoty.