Cupra bola známa ako značka performance modelov značky SEAT. V súčasnosti je to však celkom iný príbeh. Nová stratégia koncernu VW rozhodla, že značka Cupra je samostatnou entitou s vlastným portfóliom originálnych modelov. A práve uvedením originálneho modelu Formentor začína aj spolupráca Generations a Porsche Slovakia, importéra značky Cupra na Slovensku.
„Launchovať na trhu novú značku auta je šanca, ktorá sa vyskytne pravdepodobne raz za život,“ hovorí Daniel Bradáč, spolumajiteľ agentúry Generations s tým, že prvou úlohou je pracovať na znalosti značky. „Dnes hlavne zainteresovaní fanúšikovia áut vedia, aká originálna Cupra je. Chceme, aby sa o tejto výnimočnej značke dozvedeli všetci. Z pohľadu brandingovej agentúry je pre nás fantastickou príležitosťou definovať značku a spolupodielať sa na vytvorení jej positioningu a identity. Sme na začiatku vytvorenia spojenia „Keď sa povie Cupra, tak vám napadne…“ Spolu s klientom chceme, aby to primárne slovo bolo originálne a razantne atakovalo prémiovú kategóriu. Má na to všetky predpoklady vrátane výbornej ceny.“
Matej Macháček z Porsche Slovakia o novej spolupráci hovorí: „Daniel Bradáč a Generations nás presvedčili zaujímavým konceptom launchu a komunikácie značky CUPRA, ktorý už čoskoro uvidíte. Na trhu sme chceli zaujať inovatívnym prístupom k budovaniu novej značky áut a z prvých výsledkov máme už teraz radosť.“
Agentúra Generations bude pre značku Cupra na Slovensku zastrešovať komunikáciu v online a na sociálnych sieťach.