Vydavateľstvo Brak už od roku 2015 podporuje súčasnú domácu i svetovú literatúru, organizuje knižný festival a aktuálne sa rozhodlo spojiť s agentúrou dotcom advertising, aby mu pomohla s launchom online predaja kvalitných kníh, ktoré si zaslúžia viac priestoru v našich knižniciach.
„Keďže nie sme kolos zviazaný pravidlami a naše portfólio tvoríme na základe vkusu, ktorému veríme, rozhodli sme sa rovnako pristúpiť aj k tvorbe našej komunikácie. Zadanie išlo priamo do agentúry dotcom, pretože poznáme ich prácu a verili sme, že dokážu naplniť naše predstavy. Výsledok nás vôbec neprekvapil, dostali sme presne to, čo sme chceli − pozoruhodnú reklamu na pozoruhodné knihy,“ hovorí vydavateľ František Malík.
Produkciu dvojice online videí zabezpečila pražská AZN kru a réžie sa ujala režisérska dvojica Tomáš Bláha a Dužan Duong. Printovú časť kampane realizovala agentúra in-house.
„Tak ako si Brak vybral nás, my sme hneď, ako vznikla prvotná idea, mali jasno v tom, s kým ju chceme zhmotniť. AZN kru je skupina otvorených hláv, šikovných rúk a výborných pováh, a tak nebolo prečo váhať,“ dodávajú kreatívni riaditelia Roj & Dvorecký.
„K niektorým knihám sa často správame tak, akoby to ani neboli knihy. Aby teda nestrácali zmysel života, nechali sme zaznieť výčitky tých vyčítaných a upriamili sa na tie, ktoré si zaslúžia našu trvalú pozornosť,“ uzatvára strategický riaditeľ Peter Urbanec.
Kampaň podporil z verejných zdrojov Fond na podporu umenia.
Vizitka kampane:
Klient: BRAK (František Malík, vydavateľ)
Agentúra: dotcom advertising
Creative directors: Roj & Dvorecký
Art director: Marek Szold, Zuzana Nemkyová
Strategy director: Peter Urbanec
Strategy planner: Monika Farkašová
Account director: Barbora Baránková
Account manager: Soňa Kaprálová
Performance: Lukáš Valla, Eva Durdovanská
Produkcia: AZN kru
Réžia: Novák & Nguyen
Zvuk: Vladimír “Bajko” Bajnóci